Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 24 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2004-05-12 18:57:00
Hallo Richard!!!!!!

Snart dags för kurs ÄNTLIGEN!!!
Jag skulle bara höra med dig om UV-video utrustning.
När man ska börja filma typ östersjövrak eller dylikt.
Undrar bara om bra förslag och hur man skall gå till väga när man skall göra sina första inköp!

MVH Kenny Kalmar!

Skrivet av: Kenny Josefsson epost 

2004-05-08 20:14:00
Du har bra smak du, kan nästan tro att du är jugge ;)

http://castra.dcs.net/tilja/images/105358200483008PM.jpg

Skrivet av: Branko Jeric epost 

2004-04-26 23:30:00
Hej.
Jag lovade att hälsa från en kille i Hurghada/Egypten vid namn Woijtek A Filip som guidade oss vid lite vrakdykning för några dagar sedan.
Han körde lite Skills med oss och lovordade GUE''s utbildningar och visade oss lite räddningsövningar.
Det kändes förbannat trevligt med en mycket seriös guide.
Kan väl säga att vi hade ett gäng Ryssar på vraket som inte var riktigt lika seriösa :-) De ploppade upp som korkar den ena efter den andra från dryga 30 meter.
Vi kanske hörs i höst eller nästa vår för kurs.
Mvh
Janne


Skrivet av: Jan Rönnlund epost 

2004-04-18 19:20:00
Jo det blev en liten Ivan som mår bra som kommer börja dyka i augusti ;)
Jag har en plan för tech 2 kursen men det tar vi nästa gång vi ses eller hörs.



Skrivet av: Fredrik Sandvall epost 

2004-04-09 09:59:00
Hej, om en månad så har du (antar att det blir du?) mig samt Calle ( http://www.dykarna.se/user.asp?userId=411 ) på en DIR-F.

Jag hoppas att du hinner få tag på lugnande tabletter innan för det kommer nog att bli jobbigt för dig att hålla reda på oss virrpannor...

Det ska bli så j-a skoj!

Du, ska man ta med sig sin egna parlina eller ingår den i kursmaterielen?

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2004-04-05 10:40:00
Fredrik Sandvall har blivit pappa till en Ivan, 48 cm och 3.3kg. Danderyd avd 16

Skrivet av: Cecilia Holm epost 

2004-03-23 13:11:00

Tjena,

Skulle behöva få tag på dig per telefon, kan inte du maila över ditt telefonnummer är du snäll?

/Dragan


Skrivet av: Jonas Pavletic epost 

2004-03-23 11:28:00
Tjena,
Har hört att Norge har (hade?) stort behov av provtryckare.
Är det så?

/M

Skrivet av: Mikael Hennig epost 

2004-03-16 22:18:00
Tjena!

Tänkte att du kan ta en titt på hur min trim har utvecklats efter den senaste kursen: http://castra.dcs.net/tilja/images/2625316200411034PM.jpg

Och hör gärna av dig om du behöver en fotograf. Min specialitet är kakel: http://castra.dcs.net/tilja/images/2625316200411124PM.jpg

Skrivet av: Branko Jeric epost 

2004-03-03 09:23:00
Aschzooooo!
Jag tror det finns en begränsning på mitt vanliga mejlkonto om max 5MB stora filer. Allt större hamnar i sopkorgen på mejlservern. Kan du prova mitt konto på christian.hollmann@c-pro.se istället vore jag tacksam.
mvh / C

Skrivet av: Christian Hollmann epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]