RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 25 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2004-03-02 17:42:00 Hejsan och tackar för föredraget. Jag har skickat en förfrågan per mejl till dig om möjligheterna att få loss en kopia av bilderna du visade. Är det möjligt? mvh / C Skrivet av: Christian Hollmann epost |
|
2004-03-02 14:38:00 Hej! Hörde Dig på mässan och förstod inte riktigt all uppståndelse runt dir, verkar vara mest suntförnuft. ordet "hollistisk" (hoppas JAG nu stavat rätt!?) var dock felstavat på ngn av de inledande bilderna, ett litet tips i all vänlighet. MVH/Sven Skrivet av: Sven Rollenhagen epost |
|
2004-03-01 15:47:00 Hej! Vi orkade inte släpa oss in till er på kvällen. Hörde att det gick ett par "rör". Men vi lär ju ses igen ;-) Gäller datumen för Tech2 som finns på OT''s sida? Måste ju boka semester. Skrivet av: Filip Kalinski epost |
|
2004-02-29 18:10:00 Tackar för ett schysst föredrag på mässan, du knalla minst en km på scen =) Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2004-02-27 19:51:00 Imorgon!! Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
2004-02-09 10:12:00 Tjena Richard, ni hade åkt när jag kom till HS, hörde av josh och doug att Tor hade fått ett litet problem halvvägs... jobbigt. Själv hade jag 2 intressanta veckor, hann med både ett och annat kul! Ha de /Joakim S Skrivet av: Joakim Strandqvist epost |
|
2004-02-01 10:33:00 Kolla mailen och ring mig när du får tid! C YA Skrivet av: Fredrik Sandvall epost |
|
2004-01-30 18:32:00 Tjena Rich, hoppas allt är bra med dig och att ni hade det kul i Florida! Jag hörde att ni fick laga ett trasigt relä på min scooter. Men det var väl lite onödigt, för det finns ju bara ett läge - full prutt:-) /Stellan Skrivet av: Stellan Forthmeijer epost |
|
2004-01-30 17:13:00 Så här ligger landet: Jag behöver ut och vandra på stadens barer som en helt vanlig man. Men men men, mina vänner är antingen a) flator och går bara på bögställen, vilket är kul ibland men människorna där är så trendiga att jag sticker ut för mycket b) helt ointresserade av att vistas utomhus efter mörkrets inbrott c) klasskompisar som bor i övre Kalix, är gravida eller bara för mig helt ointressanta Så nu undrar jag vad du tänker göra åt saken? Och när? Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
2004-01-30 08:34:00 Kolla mailen är du snäll... Skrivet av: Anders Näsman epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

