Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 27 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2003-12-18 06:38:00
Hej! Jag läste dina inlägg i TDI-debatten. Jag som själv utbildar DMs och Instruktörer blir såklart nyfiken på vilken/vilka organisationer du åsyftar när du skriver om trimixdykare med endast två dyk på kursen, varav inget på mix. Samt om ITTs som kan utbilda ITs som bara genomfört två trimixdyk. Jag antar att det rör sig om försvinnande små organisationer. Men det är ändå intressant eftersom DMs och Instruktörer kan få någon av dessa dykare på sin nästa utfärd eller kurs. De bör ju då veta hur de skall förhålla sig till de certifikaten. Det går också bra att maila mig. Tacksam för svar. God Jul & Gott Nytt År!

Skrivet av: Richard Lovik epost 

2003-12-10 17:23:00
Tjena Richard!

Först och främst så kan jag hålla med nedanstående skribent:
"När jag försöker att gå in på Ocean Discovery:s hemsida kommer det upp en lite ruta där det står "Usage Restricted Files". Samt att de ber om ett användarnamn och lösenord. Det har det aldrig gjort förut, vet du vad det beror på?"

För det andra så får du gärna höra av dig när det blir planering inför nästa år i både Ocean Discovery och Oceanic Tech frågorna.

Annars så är det mycket jobb och för lite dykning men jag arbetar på en plan.

Vi ses Fredrik

Skrivet av: Fredrik Sandvall epost 

2003-12-03 12:09:00
Hej Richard!
Vet du om det finns/kommer nått dykplaneringsprogram för Mac? Jag har ingen lust att köpa en PC-jävel!!!
Mvh / Bert

Skrivet av: Bert Ytterhag epost 

2003-12-03 10:12:00
Jag har ringt runt alla nummer som finns i Västerviks komuns telefonkatalog men fick inte tag i dig, va bra! Nu har jag ditt nummer och kan ringa, jag ringer med en gång... det är så mycket som jag undrar, och det är bara du som kan svara!!!!!!!!! som sagt, your the man!!!!!

Jag ringer dig med en gång!

*ler*''


Skrivet av: Louise Lewinschal epost 

2003-11-30 01:45:00
Hej har du fått mitt mejl?

Skrivet av: Magda Gad epost 

2003-11-28 16:07:00
Tjena OWdykarn''.
Ser ut som om det blir Florida för mig i Mars. Skulle vara kul att tanka dig på lite info om stället nång (det är du ju så bra på). Finns du i Sthlm/Oceanic nån gång snart?
Vi åker med Kevin Gurr.

Skrivet av: Filip Kalinski epost 

2003-11-28 15:11:00
Tjena Richard, apropå Plura, vet du om det finns någon karta över det systemet tillgängligt på nätet?

Mvh // Tomas

Skrivet av: Tomas Spångberg epost 

2003-11-27 15:55:00
Hej Richard

När jag försöker att gå in på Ocean Discovery:s hemsida kommer det upp en lite ruta där det står "Usage Restricted Files". Samt att de ber om ett användarnamn och lösenord. Det har det aldrig gjort förut, vet du vad det beror på?

Vänligen
Isac

Skrivet av: Isac Fransson epost 

2003-11-24 19:47:00
Vi tänkte öla på fredag om du är i stan. Jag ska fira att jag är ett hopplöst, pantat jävla cp-miffo med IQ mums-mums som klantar till allt i min väg i skolan och Tor... Ja jag vet inte vad han ska fira, nån ny dykpryl kanske. Har frågat Dr Phil & fru och mr Koslowski (ja gissa det du).
Be there or be somewhere else.

Skrivet av: Cecilia Holm epost 

2003-11-17 08:41:00
Okej, men jag har skrivit massor med mail... nu undrar jag också vad roten av Ö blir om man ställer sig på tre ben om man simmar vertikalt mot strömmen???!!

Undrar Louise

Skrivet av: Louise Lewinschal epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]