Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 29 av 39.      Totalt 389 inlägg.

Foto saknas
2003-09-22 12:11:00
jag väntar på ditt svar.. om kvinnor och dykning. jag är mkt nyfiken om din tolkning om kvinnans fysiologi o samband med teknisk dykning!!!!

Skrivet av: Bengt Svensson epost 

2003-09-14 23:27:00
Hej Richard. Är nybliven ägare till en cannisterlampa med 9Ah batteripack. När jag monterar det med strömbrytaren uppåt så tycker jag det blir svårt att nå den innan och efter dyket (vill inte slå på den ovan vattnet)

Finns det några nackdelar med att montera cannistern "upp och ner", med brytaren och sladden kommandes nerifrån? Det måste vara mycket lättare att nå. Nu har jag cannistern allra längst bak mot plattan, kanske ska jag flytta fram den?

Skrivet av: Jonas Eklöf epost 

2003-09-07 11:05:00
Halloj

När börjar ni köra DIRF och tech1 på våren?. Vad är det för priser om man går DIRF och Tech1?

Skrivet av: Urban Lund epost 

Foto saknas
2003-09-06 08:49:00
vågar du inte ta imot ett med. o ge svar på detta eller??
erkänn att du har fel då!!!!!!!!

Skrivet av: Bengt Svensson epost 

2003-09-03 22:36:00
Tjena Richard...

Adobe After Effects 5.5 Pro eller 6, samt Ph7 och om du behöver redigerinsprogg typ Adobe Premiere = nada problema jag har dom alla.

After Effects proggen är cu och bin filer så det kan vara till hjälp med tex progget deamon tools om det är bekant.

För att smidigt kunna överföra det hela behövs en msn eller icq adress som du kan maila mig så ordnar vi det hela, hoppas du sitter på en vettig lina bara annars är det nog bättre att bränna och skicka ner.

/Robzet

Skrivet av: Robert Zetterquist epost 

2003-09-03 14:28:00
det ser så ut, jag kan få fram lite annat också.kan du lista önske mål??låvar inget men kan försöka.
Uman

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-09-01 22:36:00
Jag är inte alltid överens med dig, men nu har du skrivit många kloka ord på kort tid. Det upskattas bland oss grönsaksinstruktörer att se att vi ändå står rätt nära varandra i mångt och mycket.

Skrivet av: Henrik L Jonsson epost 

2003-08-27 09:53:00
joo nog har jag väll det..lite smått i alla fall

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-08-19 18:36:00
Dom andra barnen tittar så konstigt på mig när jag dyker upp på SATS naken.... Fast va fan, ibland kostar det!

Skrivet av: Cecilia Holm epost 

2003-08-19 06:10:00
Det är helt otroligt varmt med strumpor i gympadojorna, känns som om fötterna håller på att brinna upp. Jobbigt!

Skrivet av: Cecilia Holm epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]