RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 3 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2008-07-27 01:28:31 Greetings my friends! For those of you that interested, there''s a lot of new pics uploaded on my site from this years cave diving trip to Mx! Several movies will follow as soon as time allows it, but here''s a still-version "teaser trailer" for now. All the best! Jesper Skrivet av: Jesper Berglund epost |
|
2008-05-21 15:08:42 Ok, No sweat! Avaktar dina kommentarer i början på nästa vecka.. Ha det bäst Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-05-20 12:35:30 Har skickat en mailfråga som gjort mig lite förvirrad och osäker. Tacksam för lite stöd eller tillrättavisning. Mvh Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-04-25 15:21:57 Tjena! Tackar som frågar, nej egentligen inte mer än lite inside tips om vad jag skall tänka på:-). Kan du ringa mig när du får tid? Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2008-04-02 22:10:20 Hej Richard. Nu har jag skickat mailat igen! Dmitri Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-03-31 18:46:52 Richard - läser du ditt gue-mail eller har du möjlgtvis annan adress du använder? Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-03-27 12:48:16 Dear friends! There are some new pics uploaded in my album from GUE ITC and Wakulla-Turner traverse. Enjoy! Jesper Skrivet av: Jesper Berglund epost |
|
2008-03-20 22:15:31 En får tacka för svaret. Man har ju inte hängt med riktigt teoretiskt, dyker ju så förbannat mycket istället ;) /TUlle Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2008-03-17 18:58:46 Hej Richard! Hur är läget? Kursar som vanligt antar jag? En fråga ang. Decoplanner när det gäller gradienter. På den tiden jag gick tech1 kurs, för jättelänge sen, då fick vi lära oss att använda 30 Lo och 85 Hi. Nu har jag vänner som gått den för inte så jättelänge sen, och dom har fått lära sig Lo 20. Det jag ser när man planerar är att decotiderna blir kortare, och när man inte är så påläst om gradienter, så drar man ju öronen till sig. Kan du på nåt enkelt sätt förklara för mig varför jag ska sänka till 20? Tack på förhand Tulle Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2008-01-21 16:20:04 Tjena Richard! Jag skickade ett mejl till dig i förra veckan, vad har du för administrations tid;) Du dyker för mycket :D Hoppas du finner tid fö mitt mejl snart. Mvh Erik Skrivet av: Erik Rådström epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

