RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 30 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2003-08-12 11:09:00 Hej Richard, hade en liten fråga som jag skickat per mail, ser fram emot ditt svar! MVH /Joakim S Skrivet av: Joakim Strandqvist epost |
|
2003-08-01 22:38:00 Hej Richard! Nu vet jag hur en sökdrake ser ut. Hur mycket skall du ha för din? Hälsningar/Arne Skrivet av: Arne Sjöström epost |
|
2003-08-01 14:02:00 Hej Richard. Funderar på en kurs med Johan Berggren. Har för mig att du har lite "koll" på honom. Är han en bra Teknisk instruktör. Tänkte gå TD och Trimix1 ev. Funderar lite på GUE också ;) Dock så håller ju Johan kurser i v-ås vilket är väldigt behändigt för mig... Skrivet av: Jonas Eklöf epost |
|
2003-07-30 00:39:00 Vad ställe det för krav för att gå en fundamental? Vad gäller erfarenhet och utrustning? Skrivet av: William Kellgren epost |
|
2003-07-29 12:21:00 Nu när man inte dyker får man koncentrera sig på andra saker, vilket ju kan vara både roligt och tråkigt. Kul med nya utmaningar, men jag saknar dykningen något helt enormt. Tänkte bara säga att mer information om min verksamhet håller på att läggas upp på www.magdagad.com Ifall du vet någon som behöver slipa formen :) /Magda Skrivet av: Magda Gad epost |
|
2003-07-29 00:40:00 Hej Richard! Tack för en väldigt bra genomförd kurs och rolig helg. Jag hoppas verkligen att Öland blir av. Ha det gött /Stellan Skrivet av: Stellan Forthmeijer epost |
|
2003-07-28 15:12:00 Tackar, bra jobbat. Som det stod i presentationen så var det ju "FUN". Vi ses på Öland eller på Oceanic Tech. Skrivet av: Fredrik Sandvall epost |
|
2003-07-28 10:08:00 Hej Richard Tack för ännu en mycket givande och rolig helg! Ångrar verkligen inte att jag hoppade på Tech 1 tidigare än jag från början tänkt mig, det har känts väldigt mycket bättre än förväntat. Mycket bra kursupplägg, man växer med varje given uppgift och inget känns omöjligt, framförallt inte när man har så eminenta instruktörer och assistenter :-) Ser fram emot dykning på Öland! Skrivet av: Lena Svensson epost |
|
|
2003-07-27 21:21:00 Tackar för en innehållsrik kurs och en mycket trevlig helg. Skrivet av: Robert Wahrman epost |
|
2003-07-26 13:03:00 Hejsan Finns det någon som utbildar GUE i Göteborg? Tacksam för svar. Skrivet av: William Kellgren epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

