RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 31 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2003-07-15 00:03:00 Tjena Rikard Får tacka för senast. Undrar om du något av mina mail?? //Stuart Skrivet av: Stuart Bäck epost |
|
2003-06-30 19:27:00 Hej Richard, Tack för en givande och trevlig helg. Lycka till i veckan där nere på Öland. Om vi inte hörs innan så ses vi i slutet på Juli, jag ser fram emot och håller tummarna för att vädret tillåter mig att dyka på Öland med er. MVH Stefan Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2003-06-19 17:55:00 Hej Richard Det är inte alltid direktmeddelandefunktionen fungerar. Så jag tar det här i stället. Så här är det. Jo jag undrar vilken utbildning jag bör/ska gå? Det verkar vara en djungel. Jag förstår att du kommer att förespråka GUE. Men varför? Hur hård är du och dina brödrar på att det sall vara DIR? Jag menar jag har en Custom Divers väst , den är strappad,inte som OMS västarna men dock. Jag har Mares Reggar MR22/Abyss, och jag har en quick relase mellan flaskorna och västen. I övrigt så tror jag att jag har en Dir-konfiguraton. Anledningen till att jag är intresserad av att gå GUE är att det är en enkelt och tydligt system. En annan sak, varför bör/ska jag inte gå Iantd,Naui eller någon annan Tech organisation. Eller ska jag det? Vad är förkunskaperna på GUE Tech 1? Vad kostarkurserna? Jag har säkert många fler frågor. Men det får jag kanske ta då!? Tack på förhand Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2003-06-16 12:10:00 Vil bare stikke innom og si takk for masse bra feedback og kunnskapspåfyll i helgens kurs. Dessuten var det supergøy :) Skrivet av: Kathrine Kveim epost |
|
2003-06-12 08:57:00 Tjena mannen! Har du pratat nå mer med Jarrod om Floridatrippen. Jag är inte så lite sugen. Skulle behöva lägga om lite semester osv. som du vet. Hör av dig... Skrivet av: Filip Kalinski epost |
|
2003-06-01 23:36:00 Tjenare herrn! Kul att se dig i fredags, även om det bara blev en "snabbis". :o) Har hört det mesta om helgens avslutande kursdyk, lät dramatiskt och spännande. Hoppas man själv får kursa snart! Ha det bra! MVH Linda Skrivet av: Linda Haglund epost |
|
2003-05-30 21:21:00 Tjenare, Har en fråga om Tech1 kursen... Jag funderar på att gå en Fundamentals och en Tech1 inom 1 eller 2 år. Håller som bäst på att skaffa grejer nu. Det jag undrar är om man nu skulle misslyckas på nåt/några moment under kursen. Är det tack och adjö med pengar/kurs och bara att betala 8000 för en ny, eller hur fungerar det? Skrivet av: Jonas Eklöf epost |
|
2003-05-27 08:00:00 Kokomommomeror noni popå totororsosdodagog dodå, elolloleror? Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
2003-05-26 19:22:00 Tjoho söta du. Vill du å bror komma hit tidigt torsdag mrg, eller onsdag kväll, å följa med å bada på torsdag? Jag vill dricka lite viiiiiin på torsdag kväll åxå. Sugen?? Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
|
2003-05-26 09:41:00 Jag läste just ditt svar på inlägget om "Vad är DIR". Det var verkligen behärskat/tålmodigt, och rätt kul just därför. Nej, inte hade saken med DIR i sig att göra. Inte ett dugg. Inlägget visar att kopplingen DIR-teknisk dykning verkar i bägge riktningarna, att det finns även avigsidor med att folk tror att dessa två företeelser nödvändigtvis är identiska. mvh/andreas Skrivet av: Andreas Fries epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

