Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 32 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2003-05-19 21:43:00
Vill bara tacka för helgens kurs, lärorik och kul! Ser också fram emot nästa äventyr :)

Skrivet av: Per Lundström epost 

2003-05-19 20:12:00
Inte alls roligt att gå tillbaka till jobbet efter en så kul kurshelg. Ser fram emot nästa. Jättemycket!

Skrivet av: Charlotta Carlén epost 

Foto saknas
2003-05-15 12:11:00
tjena rocky...

när åker du till sthl på tors??

Skrivet av: Henrik Uveborn epost 

2003-05-05 21:56:00
Tack för en intressant och framför allt trevlig kurs! Konstigt att man tycker det när man gått en kurs som fått en att känna sig som nybörjare igen *skratt* Men det var nyttigt och nu blir det många träningsdyk i sommar!

Skrivet av: Lena Svensson epost 

2003-05-05 13:13:00
Det va lite regnigt ...eller hur :-)
Bra jobbat själv..(men att ha el underställ är klassat som fusk, en med slitet g 400 och bara kort kallingar)
Uman

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-05-04 21:06:00
Richard! Jag vill tacka för en oerhört bra kurs - många lärorika timmar och nyttiga övningar. Det har varit jätte-, jättekul!

Tack igen, hoppas vi ses framöver!

//Anna

Skrivet av: Anna Morin epost 

2003-05-02 08:51:00
Tjenare!

Du har det jobbigt just nu, många frågor och påståenden på forumet att besvara.

Har en fråga själv. Har GUE några planer att anordna "OW"-kurser i egen regi i framtiden?

Era kunder är ju annars tvungna att börja i t ex PADI för att senare gå över till er inom GUE.

Det borde vara klokt att kunna fånga nybörjare innan andra utbildningsorgan hinner sätta tänderna i dom.

Jag själv är urtypen för en sådan.

Det borde ju vara intressant för t ex Oceanictech att kunna erbjuda hela paketet, inte låsa ute nybörjarna.

Trevlig helg!

Vi kommer att träffas förr eller senare på någon kurs!
TECH 1 nästa år kanske...

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2003-04-20 22:39:00
Tjena killen!
Det var trevligt att träffa dig samt tack för en bra kurs!
http://www.dykarna.nu/photoAlbum/album.asp?userId=839&albumId=2814

Skrivet av: Filip Kalinski epost 

2003-04-13 09:56:00
Vad gäller djupa dyk med luft så känner jag till flera dykare som dök mycket djupt med luft som idag insett det skadliga och slutat med den typen av exponeringar och djup. Jag tror kunskap från andra dykare och sakliga argument och fakta gör att detta minskar.

Skrivet av: Fredrik Astlid epost 

2003-04-10 11:40:00
Har du något för dig på söndag? Komma hit å bada lite?? Finns en plats till dig serru. Din kära bror muttrade nåt om galningar och kallt å vad det var. Gick inte att undgå att han inte hade lust alla fall :-)

Skrivet av: Cecilia Holm epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]