RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 33 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2003-03-12 14:19:00 Hej Rikard, Var får man tag i såna där Wetnotes som alla pratar om ? Vilka är bäst och var hittas dem ? Skrivet av: Jonas Eklöf epost |
|
2003-03-12 14:19:00 Hej Rikard, Var får man tag i såna där Wetnotes som alla pratar om ? Vilka är bäst och var hittas dem ? Skrivet av: Jonas Eklöf epost |
|
|
2003-03-07 17:41:00 Hej! Jaa, vad ska man säga? Ibland är det bara som förgjort. Man har fått troll i fingrarna, inget funkar. mvh /nils me all butterfingers..... :) Skrivet av: Nils Möllerström epost |
|
2003-03-06 21:22:00 Kan du inte skriva eller skicka ett mail,om varför man ska ha singel pice webing? Hade varit kul att veta varför jag skulle byta! Ha det gott Jonte Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2003-03-06 14:51:00 Hej Richard! Jag funderar på att köpa nytt underställ! Jag har tittat lite på weezles produkter men dyker man utan att ha luft/argon i dräkten så kommer väl inte det stället till sin rätt när dräkten "sqeezar". Vad rekommederar du och vad använder du? Hur ställer du dig till flectalon 300? Skrivet av: Johan Svedström epost |
|
2003-02-22 12:09:00 Tjenare! Det vart lyckat tycker jag! man borde dock ha haft mikrofon eller liknande för de som inte stod längst fram hörde inte mycket av det ni pratade om, synd för det var bra föreläsningar :-), intog första parkett såklart :-) Ja, det var trevligt att träffas igen, det var ett tag sen sist... Kram Louise. Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2003-02-21 11:01:00 Hej Richard. Kul att träffa dig irl igår på Vandis. Du var ju en lugn o trevlig prick. Inte alls så kaxig och stöddig som man kan tro när man läst en del du skrivit på nätet. ;-) Mvh / Bert (som hoppar på nästa Fundimential-kurs) Skrivet av: Bert Ytterhag epost |
|
|
2003-02-18 06:50:00 Jo Richard, hur staller du dig till lite brass da och da? Jag menar lite braja har val aldrig skadat sa lange man haller det pa en lagom niva. Jag gick kurs med Dustin Clesi och vi tog en och annan feting mellan dyken ma du tro!! Man blir sa himla kreativ dykare. Dustin har utforskat en massa nya passager som ingen annan har upptackt. Bland annat sa hittade han 2 nya passager i Diepolder 2. Han berattade helt otroliga berattelser om luriga passager i regnbagens alla farger. Skrivet av: Gunnar Gylebark epost |
|
|
2003-02-17 23:00:00 hej jag skulle gärna vilja veta lite om era gavins. om ni har haft några problem med dessa tex. finns det någon suport i europa för dessa tex. annledningen att jag frågar är att vi för hoppnings vis skall få dykt 2st stora kryssare i sommar men dessa ligger djupt så skoter hade sparat oss lite tid och gas. båda båtarna har ett dyk djup som ligger djupare än M1 (flott vrak skulle gärna dyka det igen). svara gärna om du får tid men det hastar inte. mvh danielvbg@hotmail.com Skrivet av: Daniel Svensson epost |
|
2003-02-15 18:39:00 1. Bryn finhackad gul lök i olivolja(gärna grekisk "jungfru") 2. Tillsätt morots-slantar, potatisbitar, tomat, vitlök, salt. 3. Häll i några dec av det vin som du självklart provsmakat(aldrig sämre vin i mat än att Du kan dricka det med välbehag) samt fisk/grönsaksbuljong. 4. Låt sjuda under lock, mosa några av potatisbitarna. 5. Tillsätt tärnad laxfile, räkor, rökta(!) musslor, svarta oliver(med kärnor) eller vad nu fiskhandlaren/havet erbjuder för dagen. 6. Servera med ett gott bröd, aioli, ett bra svalt vin ex ett vino verdhe. 7. Smaklig måltid! MVH/SVEN ps. eftersom Du ska jobba åt Oceanic som jag köper tjänster av lär vi säkert ses, ser fram emot det. ds Skrivet av: Sven Rollenhagen epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

