Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 34 av 39.      Totalt 389 inlägg.

Foto saknas
2003-02-13 12:02:00
Tjena Rickard!

Hoppas allt är bra med dig!? Jag tar för givet att Du vet om dokumentaren som kommer på Discovery den 16 Dec, dvs nu på söndag. Om Du inte visste det så vet Du det nu!

Ha det/Antonio

Skrivet av: Antonio Martinez epost 

2003-02-12 13:55:00
Öland skulle kunna vara intressant? Vet du när och hur mycket kurserna kommer att kosta?

Skrivet av: Johan Svedström epost 

2003-02-12 13:44:00
Hej Rickard,

Jag hörde att du skulle börja köra GUE kurser för Oceanic. Vet du när detta sammarbete kommer att påbörjas. Jag skulle vilja går DIR Fundamentals och Tech 1 kurs inom en snar framtid. Har du kanske tom eventuelle datum för dessa kurser ?

Tacksam för svar

Stefan

Skrivet av: Stefan Balk epost 

2003-02-11 21:31:00
Hej Rickard!
Blir inte klok på om Fundamentals kursen är ett förkrav inför tech 1 eller bara en stark rekommendation (Ok jag har bara skummat gue´s hemsida). Vad kostar en sådan kurs? Funderar nämligen på att investera i den om den gode Rickard Johansson i Ängelholm kommer köra den inom det närmaste annars får det bli NAUI tech nitrox och NAUI deco. techniques för Müntzig. För du kommer väl inte hålla ngn sådan kurs på lite sydligare breddgrader (läs skåne).

Även om jag har hört mycket gott om dig skulle jag vilja få möjlighet att prata med dig innan jag hoppar på en sådan kurs.

Skrivet av: Johan Svedström epost 

2003-02-07 12:04:00
Tack.. Det där var ju kul, kändes knappt faktiskt. Mkt å fixa nu, lämna beställning på platta, måttsydd DUI.. Å framför allt: BILBANA!! Kramkram

Skrivet av: Cecilia Holm epost 

2003-02-06 12:25:00
Bra som f..n .finns hemma i lght


Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-02-03 14:20:00
brutet ben efter helgen :-(
Uman

kan du slå en pling eller maila hem nr..


Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-01-22 09:22:00
Toppen vi syns då,,,men det blir ingen gröt tallrik..
Så vi får köra nått annat(slutar serverar gröt kl 1000;-)
Uman

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2003-01-20 19:57:00
Hej Rickard!
Har skickat ett mail till Alta, angående om X-5
Hör av mig, när jag får svar från dom!

m.v.h.
Anders

Skrivet av: Anders Ståhl epost 

2003-01-15 20:25:00
Kanon bra inlägg om djuodykning med luft!

Bara för att man överlever betyder ju inte att man gör rätt och som jag också skrev han kan inte ha sett mycket av vraket iallefall ingen längre tid hur som helst!

Skrivet av: Fredrik Astlid epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]