RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 35 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2003-01-14 12:07:00 Tjena! Låg och bläddrade i gamla ex av UVM. Läste om ditt och brollans dyk på Britanic, kul läsning. Du får ta och skriva lite mer antingen på dykarna.nu eller i DYK. MVH Aspen ps. har ni ngt kursschema för t ex TECH 1? Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2003-01-09 14:11:00 Tjena Richard... Vill bara kolla med dig hur ni blandar trimix. Blandar ni enligt ideala gaslagar eller enligt van del vahls ekvation, vi har haft en hel del livliga diskussioner om detta. Kollade på en 15/55 2*15 och det skulle vara 9 bar mindre He med beräkning enligt van del vahl. Vore kul om du svarade ang. detta och om det har ngn betydelse. Undrar dessutom om du kommer hålla ngn fundamentels och tech 1 under 2003. /Robzet. Skrivet av: Robert Zetterquist epost |
|
2003-01-03 09:55:00 Läste lite på GUE`s hemsida och vore tacksam om du kunde klargöra följande för en okunnig: Must be able to swim a distance of at least 50 feet/15 meters on a breath hold. Förmodar att det gäller under vatten med utrustning på, i öppet vatten? Must be able to swim at least 300 yards/275 meters in less than 12 minutes without stopping. Är detta med utrustning på (hoppas verkligen inte det är fallet) eller utan? i bassäng eller i öppet vatten? Funderar nämligen på att gå en GUE Tech 1 eller NAUI till sommaren. Skrivet av: Johan Svedström epost |
|
2003-01-03 00:25:00 Hej! Kommer du köra några Fundamentals kurser i år? mvh johan Skrivet av: Johan Ivarsson epost |
|
|
2002-12-30 15:53:00 Gott nytt år Rich , Du skall inte följa med till mexico? Otroligt bra grottdykning. / johan Skrivet av: Johan Berggren epost |
|
2002-12-30 09:37:00 Tack för ditt klargörande! Alltid intressant att läsa dina kommentarer. Skrivet av: Johan Svedström epost |
|
2002-12-24 20:29:00 God jul och gott nytt år!! Hoppas du och dina barn får ett friskt och gott nytt år. Hoppas din arbetsglädje aldrig tryter... Kramis Louise. Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2002-12-23 13:21:00 Försökte fånga Igges uppmärksamhet för å tala om för honom hur det ligger till, var skåpet ska stå , osv, men han ignorerar... Tre, förresten?? Är du galen ;-) Eller kan man låsa in dom i ett rum m gott samvete då?? Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
2002-12-20 15:24:00 Livet är sååååå trist. Vad gör man när man inte kan dyka? Å sen måste jag hitta lösningar så jag kan börja dyka snarast. Tror du Igge vill vara lekfarbror medan jag badar? Tor gillar dykningen i landet långt borta än så länge. Hur går det med flickan? Skrivet av: Cecilia Holm epost |
|
2002-12-20 09:10:00 God jul Richard. Jag hör av mig inför nästa sommars dykning när det närmar sig. Skrivet av: Fredrik Sandvall epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

