RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 37 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2002-11-21 17:13:00 Tja Kicken! Hoppas att du fick bilderna jag skickade!? Ha det/Freddan. Skrivet av: Fredrik Bäck epost |
|
2002-11-21 09:42:00 är du alltid uppe så sent och surfar ....???igår var du på loggad runt 0245...va faan gör du då..det brukar ju va igge som har fri härjar tid då...Så man vill ju inte ta upp bandbrädd då :-)) ...Var semestern bra? Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
2002-11-04 16:54:00 Hej Richard Hej Jag läste ditt inlägg om "Fundamentals of technical diving" som jag skrev innan! Nu harjag beställt den och den är väl(hoppas jag) på väg! Hur bär jag mig åt för att få den svenska översättningen? MVH Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2002-10-30 14:37:00 Hej Richard, kommer du att köra några tech2 under nästa år typ sommar/höst? /Jocke Skrivet av: Joakim Strandqvist epost |
|
2002-10-21 18:43:00 Ha en trevlig resa. Gå i den varma sanden utan skor åt mig U`man Ps själv så plockar jag hundbajjs Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
2002-10-08 20:09:00 Hej Jag läste ditt inlägg om "Fundamentals of technical diving" Finns som pdf format. Hur får man tag på detta? MVH Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2002-10-03 15:49:00 Aha! Då förstår jag, det var ett intelligenstest! Jag ska genast försöka, åker iväg redan ikväll, har plastat in varenda sida och drar ner till Alvik där det inte är så djupt så får vi se hur många sidor jag hinner läsa, tar med mig dekflaskan försäkerhetsskull! Tack igen! Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2002-10-02 20:40:00 TACK för den försändelsen! Mycket bra kämpat Richard!! Stor eloge!! Jag ska dock ta fram förstoringsglaset :-) eller är det en syntest?! *ler* Med många hälsningar Louise. Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
|
2002-09-18 09:55:00 Hej Jag har talat med Ville och om ni vill dyka på Hindenbrug när ni kommer så går det mycket bra, de djupare vraken är lite svåra att komma till just nu eftersom det är ganska dåligt väder här på Åland just nu. och det säger att det ska hålla i sig en tid. men det kan vi väl se när ni kommer, har du något datum som du vet redan nu ? /tom Skrivet av: Tom Blomberg epost |
|
2002-09-13 20:32:00 Hej! Synd att man inte hade din kamera med på Tyr!! Kan ju knappt beskriva med ord hur jag upplevde vraket.. Mvh. Louise. Skrivet av: Louise Lewinschal epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

