Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 38 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2002-09-05 14:31:00
oj oj oj vilka läckra foton du hade lagt ut här! Inte så bra att titta på dock, om man sitter på torra land och inte kan dyka på ett tag...

Skrivet av: Kattarina Andrewsson epost 

2002-09-03 09:08:00
Hej hopp Rich
allt väl här uppe.Hur är det med er.
När styr ni upp i från öland.Allt bra med bror också??
Uman

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

Foto saknas
2002-08-29 19:51:00
HEJ RICHARD.
jag undrar om du har något tips vart jag kan vända mig för att dyka på ostkusten...
tacksam för all hjälp jag kan få !!!
dyk djup 40-70m ca.
mvh daniel i göteborg


Skrivet av: Daniel Svensson epost 

2002-08-27 00:14:00
Hej Rich!
Försökte ringa dig i helgen utan framgång.
Har ett litet projekt i Helsingborgstrakten som jag måste göra så jag försöker få till det efter bästa förmåga.
Jag hör av mig under morgondagen.

Hälsningar
Peter


Skrivet av: Peter Steinhoff epost 

Foto saknas
2002-08-22 08:36:00
Richard,

Fick du mitt e-mail igår?

Svara gärna till mattiass@commentor.se istället för den addressen som du fick med i mailet.. Ser fram emot svar.

Skrivet av: Mattias S epost 

2002-07-09 11:19:00
Hej Richard!
Så här efter ca 45 dyk hade jag tänkt gå en advance rescue diver i Nauis regi, och efter sommaren lutar det åt en nitroxkurs i antingen NAUI CMAS eller IANTDs regi. Tips?

Vad det lider hade jag även tänkt gå en wreck kurs (med penetration) dvs efter att jag har en ca 150 dyk i ryggen, åtminstånde ca 75-100 dyk med den utrustningen jag skall införskaffa i samband med nitrox kursen dvs 2x12 med manifold! isolation? samt att jag skall känna mig redo för det. Vad skall jag då satsa på ? IANTD?

Skall jag avväga med väst eller dräkt?

Tacksam för tips.

Skrivet av: Johan Svedström epost 

2002-06-20 15:24:00
Hej Richard!
Fick du mitt mail, angående om Thalaceator vidvinkel?
mvh
Anders

Skrivet av: Anders Ståhl epost 

2002-06-19 01:06:00
Tack för ditt snabba svar, personligen är jag mycket böjd att hålla med dig (om nu det är acceptabelt för en PADI-instr... :-) ).

Vänligen

/Tomas

Skrivet av: Tomas Persson epost 

2002-06-18 23:52:00
Rich,

Såg att du sågade DSATs TecRec-program ganska grundligt. Har jag rätt om jag antar att dina största invändningar rör gasvalet? Jag utgår från att DSATs
idéer om utrustning inte är 100%-igt kompatibla med dina, men jag avser alltså största invändningen.

En annan sak, som jag ber dig att inte läsa ihop med min första fråga/påstående, är om du har sett på utbildningsmaterialet för TecRec-programmet och vad du har för generella åsikter om det?

Vänligen

/Tomas

Skrivet av: Tomas Persson epost 

2002-06-16 21:55:00
Hej Richard,

Tack för svaret ang. Cyklon. Det är mkt lättare för mig att ta till mig råd när jag förstår varför. Jag kommer att ta dina råd på allvar.

Mvh.
Matti

Skrivet av: Matti Ahlqvist epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]