Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 39 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2002-06-13 20:21:00
Ja nu har jag i alla fall passat på att kolla in dig lite ;)
Fick syn på dig i Peters gästbok och blev nyfiken.

Hälsn.
/L

Skrivet av: Liselotte Karlberg epost 

2002-06-11 13:37:00
Rickard,
jag skickade över filen igen, så du vet...

Hälsningar
Peter


Skrivet av: Peter Steinhoff epost 

2002-06-07 16:14:00
Hej Rich!

Hoppas ni har/hade kul i Italien/Kroatien!
Jag har skickat över det som jag skrev åt dig. Du kan väl höra av dig när du är tillbaka.

Hälsningar
Peter


Skrivet av: Peter Steinhoff epost 

2002-06-06 09:49:00
Hej Richard,

Jag undrar om du kan (och vill) besvara en fråga ang. användning Poseidon Cyklon 300 till teknisk dykning. Som jag har förstått det använder ingen cyklon till teknisk dykning (bortsätt från en del dekoflaskor). Min fråga är nu 1) Vet du om cyklon lämpar sig för teknisk dykning? 2) Om den inte gör det, varför? Om du har tid/lust att ge en motivering på teknisk nivå skulle jag vara mycket tacksam. Jag har tidigare enbart fått motiveringen att det är en för gammal konstruktion.

Mvh.
Matti

PS. Trots mitt raljerande är det med viss förtjusning som jag iaktar min utrustning sakta ändra kofiguration till det där systemet från USA med det ödmjuka namnet ;-)

Skrivet av: Matti Ahlqvist epost 

2002-05-05 21:35:00
Hej.slå mig en signal vid läge
Uman

Skrivet av: Ulf Eriksson epost 

2002-04-26 18:39:00
Richard,

Tackar! Känns alltid bra om i vart fall några anser att det man skriver innehåller en smula substans och rellevans.

Vänligen,
Richard Lundgren

Skrivet av: Richard Lundgren epost 

2002-04-26 18:30:00
Hej! Vill bara med detta säga att jag uppskattar Dina opartiska och sunda inlägg i de olika debatter som förekommer på forumet här.
Jag har förstått att Du har lite på fötterna om man säger så.

Mvh

Richard Å

Skrivet av: Richard Åhnberg epost 

2002-04-23 00:15:00
Tack för ett utömmande svar Richard, ryktet var tydligen en elak osanning utan substans. Kan inte förstå varför folk vill hitta på något dylikt. Och vad det verkar så gillar du tydligen Svenska produkter. Hoppas du blir nöjd med xstream när du testar den.
Mvh.
//Robzet.

Skrivet av: Robert Zetterquist epost 

2002-04-22 13:18:00
Hej Richard, har förstått att du inte är en beundrare av Poseidon reggar, bortsett från det här med demontering av 2:a stegen under vattnet (gäller ej xstream) vad är det konkret som skiljer sig från tex en apexs eller en scubapro?. För övrigt syns en del bilder på dig med poseidonreggar och ett rykte på stan säger att du på Brittanic inte fick luft från sponsorreggen med märket Apexs och att du senare bytte till Poseidon, kanske bara ett rykte men du kan väl bemöta det hela.
Mvh.
//Robzet.

Skrivet av: Robert Zetterquist epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39