RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 39 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2002-06-13 20:21:00 Ja nu har jag i alla fall passat på att kolla in dig lite ;) Fick syn på dig i Peters gästbok och blev nyfiken. Hälsn. /L Skrivet av: Liselotte Karlberg epost |
|
2002-06-11 13:37:00 Rickard, jag skickade över filen igen, så du vet... Hälsningar Peter Skrivet av: Peter Steinhoff epost |
|
2002-06-07 16:14:00 Hej Rich! Hoppas ni har/hade kul i Italien/Kroatien! Jag har skickat över det som jag skrev åt dig. Du kan väl höra av dig när du är tillbaka. Hälsningar Peter Skrivet av: Peter Steinhoff epost |
|
2002-06-06 09:49:00 Hej Richard, Jag undrar om du kan (och vill) besvara en fråga ang. användning Poseidon Cyklon 300 till teknisk dykning. Som jag har förstått det använder ingen cyklon till teknisk dykning (bortsätt från en del dekoflaskor). Min fråga är nu 1) Vet du om cyklon lämpar sig för teknisk dykning? 2) Om den inte gör det, varför? Om du har tid/lust att ge en motivering på teknisk nivå skulle jag vara mycket tacksam. Jag har tidigare enbart fått motiveringen att det är en för gammal konstruktion. Mvh. Matti PS. Trots mitt raljerande är det med viss förtjusning som jag iaktar min utrustning sakta ändra kofiguration till det där systemet från USA med det ödmjuka namnet ;-) Skrivet av: Matti Ahlqvist epost |
|
2002-05-05 21:35:00 Hej.slå mig en signal vid läge Uman Skrivet av: Ulf Eriksson epost |
|
2002-04-26 18:39:00 Richard, Tackar! Känns alltid bra om i vart fall några anser att det man skriver innehåller en smula substans och rellevans. Vänligen, Richard Lundgren Skrivet av: Richard Lundgren epost |
|
2002-04-26 18:30:00 Hej! Vill bara med detta säga att jag uppskattar Dina opartiska och sunda inlägg i de olika debatter som förekommer på forumet här. Jag har förstått att Du har lite på fötterna om man säger så. Mvh Richard Å Skrivet av: Richard Åhnberg epost |
|
2002-04-23 00:15:00 Tack för ett utömmande svar Richard, ryktet var tydligen en elak osanning utan substans. Kan inte förstå varför folk vill hitta på något dylikt. Och vad det verkar så gillar du tydligen Svenska produkter. Hoppas du blir nöjd med xstream när du testar den. Mvh. //Robzet. Skrivet av: Robert Zetterquist epost |
|
2002-04-22 13:18:00 Hej Richard, har förstått att du inte är en beundrare av Poseidon reggar, bortsett från det här med demontering av 2:a stegen under vattnet (gäller ej xstream) vad är det konkret som skiljer sig från tex en apexs eller en scubapro?. För övrigt syns en del bilder på dig med poseidonreggar och ett rykte på stan säger att du på Brittanic inte fick luft från sponsorreggen med märket Apexs och att du senare bytte till Poseidon, kanske bara ett rykte men du kan väl bemöta det hela. Mvh. //Robzet. Skrivet av: Robert Zetterquist epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

