RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 4 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2008-01-15 13:16:25 Tjena Richard! Hur fungerar utbildningssystemet hos er inom GUE? Vad gör man i Tech1 som man inte gör i Fundamentals. Och vad gör man i Tech 2 man inte gör i Tech 1 osv. Jag förstår att er utbildningsstege kanske skiljer sig lite från många andra organisationers struktur. Går det att säga att en Tech 1 är motsvarande en adv nitrox deco procedures eller kanske en entry level trimix? Tech två är en motsvarande full trimix kurs? Lite nyfiken på vad som lärs ut i de olika kurserna. Ha det gott och dyk väl! Mvh Roger Ingebo Skrivet av: Roger Ingebo epost |
|
2008-01-08 17:09:57 Ahh, kom just på att vi diskuterade stopptidsintervaller i decoplanner för att få en med detaljerad bild. Summa summarum ger det ingen sammanlagd sillnad på decot bara en tydligare bild.... Sorry Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-01-08 17:02:15 Jag skall allså förstå det som att VPM-B är det som Decoplanner använder?! Vilken betydelse har 10 sek intervall? Ledsen om jag bråkar med dig. Lite svårt att få ut relevant info ur hjälpfilen eller också är jag bara dum... //Chris Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-01-08 14:44:45 Tack för svaret men förvirringen kvarstår. Ställde om VPM till Konservatism 1 och fick som du 12 minuter. Vad är VPM-B och hur ställer man det i Decoplanner? Varför så stor skillnad mellan B & VPM oavsett VPM-B? //Chris Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-01-05 14:03:54 20/85 på Bühlman Konservatism VPM 2 Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-01-05 13:09:30 God fortsättning på det nya året! /Manne Skrivet av: Manuel Dahlberg epost |
|
2008-01-05 02:09:08 Hej Richard, Hjälp mig att förstå!!! Körde en profil i DecoPlanner3 30 meter i 25 minuter med 26% Nitrox, ingen decogas. Bühlman gav mig 6 minuters deco och VPM 14 minuter....... Hur kan det komma sig att det blir så stor skillnad.. Blir mycket förvirrad.... Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-12-29 14:05:42 Hejsan Richard! Har försökt nå dig gällande de frågor jag mailade till dig. Vore jättebra om du kunde kontakta mig antingen via mailen eller på mitt nya mobilnr: 0767 669 112 Gott nytt!!! Andreas Nilsson Westervik Dykcenter Skrivet av: Andreas Nilsson epost |
|
2007-12-24 11:40:49 God Jul och gott nytt år, kompis ! Jag saknar redan Florida och alla människor där så det värker i hela kroppen /jeppe Skrivet av: Jesper Berglund epost |
|
2007-12-22 22:21:12 Önskar dig, dina nära och kära en God Jul & ett Gott Nytt År! Skrivet av: Christian Svärd epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

