RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 5 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2007-11-12 15:06:38 Tjena Richard! Hoppas allt är bra! Själv ligger jag i hårdträning inför ITC:n och spenderar helgerna med att frysa häcken av mig tränande basic 5, säckskjutningar, valve drills osv. Vet du var de övriga kandidaterna ska bo? Jag har inte fått ngn info från Corey ang detta. Jag kommer till Gainesville den 4:e och är superladdad! Ha det så bra! Jesper Skrivet av: Jesper Berglund epost |
|
2007-11-08 00:33:05 Nice interview :) Stor kram och vi ses i Budapest, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2007-11-01 17:51:51 Hej, har du fått mina mail ang. foto? Skrivet av: Micke Tilja epost |
|
2007-07-24 20:11:26 Hej Richard! Läget? Tänkte låna en bild i ditt fotoalbum på en skeppsklocka för att ha till en wreck1 kurs på OT där jag ska ha föredrag om hur man hittar på vrak och kan orientera sig genom att känna igen detaljer. Så nu undrar jag om det är ok, jag kommer ha den för mig själv, mitt "kursmaterial" är bara mitt ;) Mvh Tulle Skrivet av: Anders Thulin epost |
|
2007-07-11 22:26:32 Tack för ditt svar, Richard. Jag misstänkte att det kunde vara tankar i den vägen som låg bakom. mvh /Tomas Skrivet av: Tomas Persson epost |
|
2007-07-11 11:28:47 Hej Richard, Jag satt och vidareutbildade mig lite (eller slösurfade på arbetstid som elaka människor skulle kalla det...) och då upptäckte jag att förkraven för GUE Tech 3 bland annat är Cave 1. Hur resonerar man här? Jag menar inte att ifrågasätta och det är nog knappast aktuellt för min del att gå dessa men, IMHO, så skall man vara nyfiken på hur andra gör som instruktör. Jag kan ha förstås ha fel, men jag tror inte det i detta fallet. :-) mvh /Tomas Skrivet av: Tomas Persson epost |
|
2007-07-09 17:15:38 Tjena, var det du som videofilmade penetreringsdyken på Britannic? tyckte mig läsa det nånstans, undrar om det finns möjlighet att se den filmen? MVH Calle Skrivet av: Calle Lundin epost |
|
2007-07-06 19:09:54 hej Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2007-06-03 02:12:01 Hej Hur är det hoppas du har det bra? hoppas det blir något dykt. Ha det bäst Jonte Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
|
2007-05-25 23:35:26 Hej Richard! Satt och brötade bland gamla inlägg jag gjort på Forum och hittade din tråd om ORP Grom: http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?response=yes&id=171824&main_Id=171824&catId=0 Den där videon, finns den att få tag på? Vore grymt... Ha det gött! /Håkan O. Skrivet av: Håkan Lundgren epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

