Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 6 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2007-05-20 08:18:26
Nee, jag bara kollar läget lite =P
Tror jag såg dig på den där Britannic expiditionen som nationel geograpic förästen. JJ var ju iallafall med.
/David

Skrivet av: David Stråberg epost 

2007-05-19 22:07:09
Tjaa, du skriver att du arbetar internationellt, är det inom GUE då eller?

//David

Skrivet av: David Stråberg epost 

2007-05-11 11:06:45
Hej richard
Vet du någonstans som jag kan reparera mina 2X HID lampor. De är troligen halcyon (Liknar så) på 18 watt. Altså video lampor. hörde att du är en kunnig person inom området. blasten har blivit kass på båda. lamporna är helt okej annars.
MVH
Mansour

Skrivet av: Mansour Shahpar epost 

2007-04-25 19:57:09
Hej!

Hoppas att du och Igor har det bra. Hör av dig om du åker norrut. En tur till Plura skulle inte vara fel.

/Fredrik.

Skrivet av: Fredrik Bäck epost 

2007-04-21 07:36:01
Tjena Richard!
Tänkte bara säga det att du behöver inte maila HQ angående certet som blev stulet. Jag har fått svar, på jobbmailen, som jag inte har haft tid att kolla under veckan.


Skrivet av: Tobias Engström epost 

Foto saknas
2007-04-02 19:46:31
hej

hur är det med dig??

henrik.uveborn@tele2.se

Skrivet av: Henrik Uveborn epost 

2007-02-28 23:57:28
Tjena RL! Vad hände med GUE OW?
http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?response=yes&id=218129&main_Id=218029&catId=0

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2007-01-28 16:14:05
Hej RL!

Tänker jag fel?
http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?response=yes&id=214624&main_Id=214624&catId=0

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2007-01-07 20:50:09
God fortsättnig på 2007!
/Manne
/Vrak och Äventyr

Skrivet av: Manuel Dahlberg epost 

2007-01-04 21:54:51
Hej Richard!
Undrar om GUE har Instr på västkusten i Usa, vill gå Fundamentals!
Mvh Oscar

Skrivet av: Oscar Wallden epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]