Gästbok RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 7 av 39.      Totalt 389 inlägg.

2006-12-31 15:03:44
Gott nytt år gud!
Eder underdånige elev Tomas Asp.

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2006-12-23 17:29:37
God Jul & Gott nytt (dyk)år!

Skrivet av: Sten Stockmann epost 

2006-12-03 19:43:15
Hej cutie!

Hope the boys are treating you right downunder...I think this time last year you were being chased by a boomerangin'' dingo? ;-)

Just dropping in to send a hug - will catch up with you back in sverige soon.

Stor kram, d

Skrivet av: Dawn Kernagis epost 

2006-10-13 19:32:25
Dykpub?

Jag kan bjuda på en öl eller två.




Gentjänst=gå genom hela TECH 1-manualen med mig.

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2006-10-01 20:46:57
Hallå Richard. Tänkte bara höra om du vet om det blir någon Fundamentals-kurs i Mölle under 2007? Har mailat Oceanic Tech men de dissar mina mail. Tänkte också passa på att fråga vad som krävs av dykaren för att klara av kursen? Alltså vilken nivå bör man ligga på innan kursen dvs hur pass bra avvägning, vilka simtekniker ska man kunna osv? Tack på förhand!
MVH
Fredrik

Skrivet av: Fredrik Sahlström epost 

2006-09-29 19:54:26
Glöm inte o-ringen...
och tack för en otroligt rolig och lärorik vecka!


Skrivet av: Fredric Sanabria epost 

2006-09-29 11:15:49
Kanon! Tack så mycket!

Skrivet av: Calle Lundin epost 

2006-09-28 15:56:51
Hey! Kan man köpa GUE kläder nånstans i Sverige eller måste man beställa dom från USA?

Skrivet av: Calle Lundin epost 

2006-09-13 16:12:21
Den 1:a oktober skulle det vara.

Skrivet av: Stellan Forthmeijer epost 

2006-09-12 02:04:53
Tjaba, hoppas allt är bra med dig?
Jag tänkte om vi kanske skulle ta och dyka lite? Det var ju ett tag sen:-) Vad sägs om Paula, Thyssen eller varför inte Fritzen? Den 24:e Sep skulle passa mig och Wharman. Om du nu skulle vara i krokarna vill säga?

ha det /Stellan

Skrivet av: Stellan Forthmeijer epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]