RICHARD LUNDGRENS GÄSTBOK skriv inläggsida 9 av 39. Totalt 389 inlägg.
|
2006-07-13 12:59:33 Hej Richard! Va kul att du är intresserad av att köra en Tech-1:a här i Skåne. Jag ska prata med RJ nästa helg så får vi hoppas att vi möts till hösten. Skrivet av: Christian Olsson epost |
|
2006-05-28 20:40:34 Hey there! Todd wants me to send along a hello and thank you. Sports day here - watching Indy500 now, then off to the hockey game tonight! Hope the weekend dives were fun ;-) Vi ses och kram, d Skrivet av: Dawn Kernagis epost |
|
2006-04-29 21:36:47 Tack för svaret. Jag lutar själv åt LMI. Den enda reservationen jag har är det potentiella bristen på tillförlitlighet av knapparna på handtagen. Knapparna skall dock nu vara nykonstuerade så förhoppningsvis är detta inget problem längre. Ha det gott Anders Skrivet av: Anders Jelvéus epost |
|
|
2006-04-29 19:09:37 Tackar så mycket för en bra kurs. Har skickat ett e-mail till dig. Mvh/ Johan Skrivet av: Johan Kax epost |
|
2006-04-29 19:07:40 Hej Richard, Kort fråga angående ditt val av videohus. Vad fick dig att välja LIM istället för Gates-huset? Var det enbart av ekonomiska skäl (erbjöds en bättre deal) eller var det funktionella skillnader som fick dig att välja denna setup? Tacksam för ett svar. Ha det gott Anders Skrivet av: Anders Jelvéus epost |
|
2006-04-23 16:04:41 Hej igen Richard. Kommer du att göra DVD-filmer för försäljning med din nya videoutrustning eller kommer den främst att användas i utbildningssyfte? Jag undrar detta eftersom det vore intressant att se de vrak som du ofta dyker på. Få människor har tillgång till de vrak du finner så jag är säker på att filmerna skulle sälja bra... Ett stort grattis till denna magnifika videosetup. Jag har sett UW-videoclips med denna kamera och kvaliteten är fantastisk. Mvh Anders Jelvéus Skrivet av: Anders Jelvéus epost |
|
2006-04-23 08:51:25 Ser fram emot den artikeln... Jag lutar även åt detta hus med 80 graders vidvinkelobjektivet. För Z1/FX-kameran verkar det vara den bästa lösningen. Ett annat alternativ vi tittar på är att istället införskaffa en Panasonic HVX 200 kamera med ett Gates hus. Utrustningen blir lite dyrare men videon har ingen kompression som HDV har. Lagringskorten för HD är dock just nu i saftigaste laget. Jag antar att livet generellt är ganska gott när detta är problemet som behandlas just nu :-) Tack för informationen. Vänligen Anders Skrivet av: Anders Jelvéus epost |
|
2006-04-22 18:20:22 Hej Richard, Har du hunnit använda ditt nya Gateshus ännu till Z1E-kameran? Jag skall själv införskaffa ett hus coh väljer mellan Gates och Light and motion för min Z1U. Har du någon input angående dessa hus? Vänligen Anders Jelveus Skrivet av: Anders Jelvéus epost |
|
2006-04-18 21:52:50 Du kanske ska skriva ett inlägg om GUE level1/2 här på dykarna.nu? Jag såg ditt inlägg på OD-forumet. Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2006-04-15 12:52:16 Ok, skall försöka få till en text under veckan Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [Nästa »]

