FREDRIK FÄLLBACKS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 7. Totalt 67 inlägg.
|
2012-08-04 18:48:36 Hej. Var du intresserad av flaskorna? Skrivet av: Håkan Gustavsson epost |
|
2012-05-20 09:38:06 Det var riktigt trevligt att dyka i Sala måste jag säga, dyket begränsas av kylan då det finns mer att se än vi hann med på max 20 meter. Riktigt klart vatten och spännande. Skall försöka sticka ut med båten inom några veckor men kommande veckan skall jag cykla mellan Göteborg och Stockholm (förlorade ett vad så nu får jag plåga kroppen i tre dagar). Ha det gott Skrivet av: Fredrik Lerigon epost |
|
2012-04-13 18:09:47 Hej. Har du stageflaskan kvar? Skrivet av: Håkan Gustavsson epost |
|
2012-01-17 21:55:25 Bubbligt dyk idag Fredde hehe Skrivet av: Niklas Ekström epost |
|
2012-01-15 17:42:06 Är det Niklas som övertygat dig att börja testa den "mörka sidan"? (såg din annons) Ingen is ännu så säg till om du vill åka ut på något trevligt vrak. Fredrik Skrivet av: Fredrik Lerigon epost |
|
2012-01-02 15:34:41 Tjena, det är fint med mig tack! hur är det själv? :) Skrivet av: Roland Högdahl epost |
|
2011-12-29 20:07:54 men tjeena Skrivet av: Fredrik Husås epost |
|
2010-10-03 11:04:36 Tjena, hur går det med dykningen? /Nikita Skrivet av: Niko Lundin epost |
|
2009-05-17 00:32:55 Blubb Blubb från göteborg :) Skrivet av: Jessica Lagerholm epost |
|
2009-05-12 23:12:49 Tråkigt att du tvingades hoppa av..men det finns fler chanser, viktigare att du känner att du hinner med det du skall. Hoppas du får tid till lite vattentid snart..:-) Skrivet av: Fredrik Lerigon epost |
1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

