MAGNUS BÅTSTEDTS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 6. Totalt 59 inlägg.
|
2012-10-12 22:04:55 Låter intressant. Vi får höras om detta ! MVH FP Skrivet av: Fredrik Plyhm epost |
|
2012-06-12 07:55:17 Hej, Inte än... Va en vecka i grekland... o nu blåser de mycke varje dag... Men så fort ja får lite minder vind så skall de ut o kollas va de kan vara för spännande....:) Skrivet av: Jonas Jönsson epost |
|
2012-05-12 16:02:35 Tack själv Magnus. Now the bottom is nådd... Skrivet av: Anders Gengård epost |
|
2012-05-12 10:44:02 Tack själv!! O gött o dricka öl som legat på 90m o lagrats;) Skrivet av: Jonas Jönsson epost |
|
2011-12-23 08:58:59 God Jul & Gott Nytt År ! MVH FP Skrivet av: Fredrik Plyhm epost |
|
2011-02-15 07:07:23 godmorgon. får snart min dräkt och då blir det Strömstad o dyk. Ha det gott. Skrivet av: Magnus Malm epost |
|
2011-02-08 05:15:42 Hej gamle man. Vad blev inhandlat pa massan? Skrivet av: Erik Karlsson epost |
|
2011-01-22 11:44:18 Hej Magnus. Hoppas att allt är väl med dig o att vi snart tar ett dyk. Mvh Magnus Skrivet av: Magnus Malm epost |
|
2011-01-13 11:33:47 Det rullar på som attan. Dykcentret är grymt och dykningen likaså. Skall göra proven till DM-manualen imorgon och köra igång med encyklopedin efter det. Färdig med skills, simning och rescue 7. Så blir nog klar om en vecka eller två. Sen blir det DM"jobb" för hela slanten fram till början av mars. Hur har ni det hemma? Snö och jävelskap? Skrivet av: Erik Karlsson epost |
|
2011-01-10 18:15:20 Hej, fick tyvärr inte ditt direktmeddelande förrän nu (18:10). Japp, pengarna har klirrat in och jag har precis skickat iväg vår order och väntar nu på betalningsuppgifter. :) /Linda Skrivet av: Linda Haglund epost |
1 2 3 4 5 6 [Nästa »]

