Gästbok FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 10 av 15.      Totalt 145 inlägg.

2006-01-01 17:22:50
Visst, i morgon blir det jobb för hela slanten. Sugen på ett dopp?

Skrivet av: Janne Falkebäck epost 

Foto saknas
2005-12-30 19:31:10
Jag lovar att inte vara för hård mot killen! Men det är ganska tröttsamt när man bara kan dyka en dag i veckan och någon annan sabbar det enda som man glädjs åt på en hel vecka!! Men jag lovar att vara snäll.... ;-)

Gott nytt år!

/Lottie

Skrivet av: Lotta Lönnberg epost 

2005-12-15 16:04:05
Hej!!
Gissar att du menar Johan "vikingdräktsmannen" Carlsson!?!? #3603
Tack för igår förresten.....

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2005-11-25 12:38:25
Ahh....jag förstår. Ska bli kul att läsa den sen :o)
Jaa, jag tänkte ta mig en titt på OT nästa vecka. Ska bli kul att titta på lite feta vrak!
Själv har jag dykt rätt mycke. Det blir Vagnhärad i helgen, kallt men skönt :o)
Då ses vi nästa vecka!

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2005-11-24 15:09:40
Tjenis!
Hur går det med repotaget? Dykt nått kul??

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2005-10-21 13:19:16
Lite har jag dykt, men inte speciellt mkt..... Lite OW-kurser.... Men det blir mer i Thailand ;-) Jag och Peter Kempi kommer att vara där i 17 dagar, liveabord till Simillian, Richeleu och PP.

Skrivet av: Peter Ram epost 

2005-10-21 09:05:02
Du kanske har rätt... Men det har funkat för mig tidigare..... Men, men, hur lever livet med dig? Jag kämpar och står i själv med IT som vanligt, men skall till Thailand på semester i december.

Skrivet av: Peter Ram epost 

2005-09-17 19:52:30
DM funkar värdelöst på Dykarna. Har väntat många gånger på svar. Måndag funkar bra. Vi ses.

Stefan

Skrivet av: Stefan Hogeborn epost 

2005-09-15 21:58:34
hmm...låter lite konstigt i mina öron att inte ha nått deco alls tycker jag menmen....
Själv kommer jag hädanefter göra bra deco och ligga med 100% på mysiga 6meter så länge att jag slipper ont i nån axel eller nått.
Vi kan väl höras ang dykningen! Jag är intresserad!

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2005-09-14 10:43:30
Hm...hur menar du djupt utan deco?? förklara! Inte konstigt att du ställde en sådan fråga på forumet då, ang syrgas EFTER djupt dyk ;o)


Skrivet av: Frida Tikas epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]