FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 10 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2006-01-01 17:22:50 Visst, i morgon blir det jobb för hela slanten. Sugen på ett dopp? Skrivet av: Janne Falkebäck epost |
|
|
2005-12-30 19:31:10 Jag lovar att inte vara för hård mot killen! Men det är ganska tröttsamt när man bara kan dyka en dag i veckan och någon annan sabbar det enda som man glädjs åt på en hel vecka!! Men jag lovar att vara snäll.... ;-) Gott nytt år! /Lottie Skrivet av: Lotta Lönnberg epost |
|
2005-12-15 16:04:05 Hej!! Gissar att du menar Johan "vikingdräktsmannen" Carlsson!?!? #3603 Tack för igår förresten..... Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2005-11-25 12:38:25 Ahh....jag förstår. Ska bli kul att läsa den sen :o) Jaa, jag tänkte ta mig en titt på OT nästa vecka. Ska bli kul att titta på lite feta vrak! Själv har jag dykt rätt mycke. Det blir Vagnhärad i helgen, kallt men skönt :o) Då ses vi nästa vecka! Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2005-11-24 15:09:40 Tjenis! Hur går det med repotaget? Dykt nått kul?? Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2005-10-21 13:19:16 Lite har jag dykt, men inte speciellt mkt..... Lite OW-kurser.... Men det blir mer i Thailand ;-) Jag och Peter Kempi kommer att vara där i 17 dagar, liveabord till Simillian, Richeleu och PP. Skrivet av: Peter Ram epost |
|
2005-10-21 09:05:02 Du kanske har rätt... Men det har funkat för mig tidigare..... Men, men, hur lever livet med dig? Jag kämpar och står i själv med IT som vanligt, men skall till Thailand på semester i december. Skrivet av: Peter Ram epost |
|
2005-09-17 19:52:30 DM funkar värdelöst på Dykarna. Har väntat många gånger på svar. Måndag funkar bra. Vi ses. Stefan Skrivet av: Stefan Hogeborn epost |
|
2005-09-15 21:58:34 hmm...låter lite konstigt i mina öron att inte ha nått deco alls tycker jag menmen.... Själv kommer jag hädanefter göra bra deco och ligga med 100% på mysiga 6meter så länge att jag slipper ont i nån axel eller nått. Vi kan väl höras ang dykningen! Jag är intresserad! Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2005-09-14 10:43:30 Hm...hur menar du djupt utan deco?? förklara! Inte konstigt att du ställde en sådan fråga på forumet då, ang syrgas EFTER djupt dyk ;o) Skrivet av: Frida Tikas epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

