FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 12 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2004-12-09 13:28:23 Fotografen heter Christer Svanberg o finns här på dykarna Skrivet av: Anne Nilsson epost |
|
2004-12-09 13:23:49 Hej igen Blondinen heter Marianne Engström o min man Martin Lundh. Med instruktör menar du då den lille knubbige eller fotografen? Skrivet av: Anne Nilsson epost |
|
2004-11-14 23:27:09 Världen är bra liten Fredrik..kul att ses igen även om det blev i all hast! Skrivet av: Anne Nilsson epost |
|
2004-01-10 22:34:00 halloj....god jul hur mycket vin blev det i kväll egentligen... Skrivet av: Anja Carlsson epost |
|
2003-12-22 10:19:00 God Jul! Skrivet av: Anja Carlsson epost |
|
2003-09-24 23:59:00 Yesbox. will do. Skrivet av: Patrik Svenningsson epost |
|
2003-09-16 16:40:00 Tjenare Fredrik, Nu börjar det dra ihop sig! Om du kollar vilka helger du kan så ska jag försöka anpassa mig därefter. Jag har en ny mailadress som du kan använda via min profil. Vi hörs // Alex Skrivet av: Alex Dawson epost |
|
2003-09-07 19:43:00 Ey, killen. Känner du dig kort på ett liggunderlag? Hade ett extra i bilen nämligen. =) Skrivet av: Patrik Svenningsson epost |
|
2003-07-23 09:00:00 Snyft alla backade ur så jag och en kompis prommenarade runt Fredhäll, sen tog jag en öl på en pub och hamnade hos en polare på en båt på Söder Mälarstrand och där drack jag mer och blev lite lullig på kvällskvisten. Har du haft en trevlig semester? Skrivet av: Anja Carlsson epost |
|
2003-07-15 09:53:00 Hej på dig tänkte höra om du vill komma och spela brännboll med oss på Torsdag ca 17,00-19,00 tiden// Anja Skrivet av: Anja Carlsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

