Gästbok FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 14 av 15.      Totalt 145 inlägg.

2003-05-13 06:58:00
Tjenare!
Läget? :-)

Skrivet av: Sara Ljungblom epost 

2003-04-17 21:21:00
Å när blir det vin på stan bor ju på söder nu mera du kan ju maila när du är på G

Skrivet av: Anja Carlsson epost 

2003-04-12 17:02:00
Fredrick,
tack för de vänliga orden!

Hälsningar,
Peter Steinhoff


Skrivet av: Peter Steinhoff epost 

2003-04-12 17:02:00
Oj felstavat - Fredrik skulle det vara...

Skrivet av: Peter Steinhoff epost 

2003-02-07 01:33:00
Tjena !
Här kommer en natthälsning från en som oxå går Fiskekologikursen. Ska bli riktigt kul. //Johan

Skrivet av: Johan Krantz epost 

2003-01-20 05:01:00
Kiaora har kommit hem fran Aotearoa nu efter en harlig semester ..... Haere mai

Skrivet av: Anja Carlsson epost 

Foto saknas
2002-12-28 18:00:00
Tjena Fredrik!

God fortsättning, hoppas du fick en "lukrativ" jul.

Peter (Aqua-sport)

Skrivet av: Peter Sandström epost 

2002-11-14 23:36:00
ja ja ja... Vad du tjatar då... Det e bara det att jag skriver inget i mina loggar, så varför då visa dem...
Ska du till Tove på torsdag? Jag ska...

Skrivet av: Peter Ram epost 

2002-11-13 09:49:00
Tjenare Fredrik,

Hoppas bussdykningen gick bra och att ni hade trevligt
vore kul att träffas någon gång vi som bor i stockholm
iallafall.

Ha det så bra // Alex

Skrivet av: Alex Dawson epost 

2002-11-07 10:37:00
Hej Fredrik!
Hela DIR Fundamentals kursen bygger att vem som helst kan gå den och lära sig nya saker, oavsett om man har gjort 1 eller 1000 dyk. För de som dyker med traditionell sportdykar utrustning visar man fördelarna med platta/vinge samt var ribban skall ligga vad det gäller avvägning, simtekniker och parsammanhållning. Många har redan platta/vinge utan att vara DIR egentligen och de får lära sig hur plattan ska justeras för att fungera optimalt förutom simtekniker osv.
Jag skrev i forumet att det kommer att köras en kurs v49. Om du känner dig osäker skulle du eventuellt kunna vara med på teoridelen för att känna dig för så att säga.

Hälsningar
Peter


Skrivet av: Peter Steinhoff epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]