FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 15 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2002-11-04 12:14:00 Hej Fredrik, såg ditt inlägg i forumet om att testa platta+vinge. Har gott om tid just nu så om du är i stockholm nån sväng kan vi sticka ut till nåt enkelt ställe så får du pröva min Hogarthian rigg (jag kan dyka sport). Helst en vardag om det funkar för dig. Är inte instruktör, men kan nog hjälpa och visa vad som behövs så den sitter rätt och det funkar att dyka med den. Skrivet av: Erik Engberg epost |
|
|
2002-09-23 19:06:00 Tjena Fredrik! Jag läste på forumet att du är ute efter en ny torrdräkt. Jag dyker själv med en Viking Pro 1000, och jag är mer än nöjd! Vid dina eventuella frågor te.x. en bra leverantör så får du skriva tillbaka till mig så skall jag svara på det så gott jag kan. Detta var bara ett tips till dig! Vad du än gör, ha tålamod med köpet. För som du säkert har märkt så kostar en torrdräkt rätt så mycket, men var bara inte dumsnål. Det lönar sig nog i längden att köpa en dräkt av kvalité... Lycka till Fredrik/Antonio Skrivet av: Antonio Martinez epost |
|
2002-09-23 00:04:00 tack! den är helt okay faktiskt Skrivet av: Jan-Anders Rodas epost |
|
|
2002-09-19 20:22:00 Hej Fredrik! Jag läste nyligen på forumet att du var nyfiken på vilket djup "Jula lampan" fungerar till. Jag vill här gärna tipsa dig om en annan dyklampa som finns på Clas Ohlsson för endast 98kr! Men det kanske var den ni menade?! Jag har dykt med denna i över ett år, och då många gånger runt fyrtiometersdjup. Så man kan lugnt säga att jag går i god för den ner till fyrtiometer. Jag har även satt i en starkare lampa vilken jag även den köpte på Clas Ohlsson. Det blev så klart bättre med den lampan. Skall jag vidareutveckla mig mera så får du säga till... Lycka till/Antonio Skrivet av: Antonio Martinez epost |
|
|
2002-03-31 16:20:00 Du får väl ta och komma ner och göra ett litet repotage för tidningen dyk''s räkning.. *ler* Skrivet av: Mattias S epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

