FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2008-10-17 08:07:30 Yez! Jag visste väl att du skulle tycka som jag ;) Skrivet av: Linda Haglund epost |
|
2008-10-01 13:01:01 Hallå igen, glöm inte att skicka ditt personnummer till Andreas Glimhester. Annars får du vända i vakten... Skrivet av: Janne Falkebäck epost |
|
2008-09-30 21:52:14 Hallå där, har du fått nytt mobilnummer, eller? Du kan väl slå en signal angående Blackan-utfärden på lördag? (Mats och jag fyller 30% i bakpaketen och 50% i dekoflaskorna.) Sitter här och jobbar på nya webben in i det sista... /Janne Skrivet av: Janne Falkebäck epost |
|
2008-09-22 12:33:14 Tja! Jag tog upp det med Martin och allt är i odrning nu. Just på grund av att jag inte vill dumpa marknaden för andra - han förstår säkert, så du behöver inte oroa dig! Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-09-05 15:08:06 Nu kommer det artikelregn från mig ;) Kolla DYK i oktober, båda nummer! Hur många tecken tycker du att en normallång artikel bör vara? Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-09-05 15:08:04 Nu kommer det artikelregn från mig ;) Kolla DYK i oktober, båda nummer! Hur många tecken tycker du att en normallång artikel bör vara? Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2008-09-03 09:58:27 Sjukt fina Dyk Smurfar du har i ditt album! Skrivet av: Anne Lise Hoffstad epost |
|
2008-08-13 09:31:44 Jag mailade en gissning på "frakfinnarens" kontaktinfo. Igår fyllde jag flaskorna inför helgen :-) Skrivet av: Mats Nordin epost |
|
2008-07-30 00:10:49 jag som har en 30/30 stående.Borde kunna sälja den och göra dubbelt upp på den. Det blir ju en bra affär om jag beslutar mig för att sluta dyka med helium. =D Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2008-07-25 23:08:30 Gas skall förbrukas i oerhörda mängder Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

