Gästbok FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 2 av 15.      Totalt 145 inlägg.

2008-10-17 08:07:30
Yez! Jag visste väl att du skulle tycka som jag ;)

Skrivet av: Linda Haglund epost 

2008-10-01 13:01:01
Hallå igen, glöm inte att skicka ditt personnummer till Andreas Glimhester. Annars får du vända i vakten...

Skrivet av: Janne Falkebäck epost 

2008-09-30 21:52:14
Hallå där, har du fått nytt mobilnummer, eller? Du kan väl slå en signal angående Blackan-utfärden på lördag? (Mats och jag fyller 30% i bakpaketen och 50% i dekoflaskorna.)
Sitter här och jobbar på nya webben in i det sista... /Janne

Skrivet av: Janne Falkebäck epost 

2008-09-22 12:33:14
Tja! Jag tog upp det med Martin och allt är i odrning nu. Just på grund av att jag inte vill dumpa marknaden för andra - han förstår säkert, så du behöver inte oroa dig!

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2008-09-05 15:08:06
Nu kommer det artikelregn från mig ;) Kolla DYK i oktober, båda nummer!

Hur många tecken tycker du att en normallång artikel bör vara?

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2008-09-05 15:08:04
Nu kommer det artikelregn från mig ;) Kolla DYK i oktober, båda nummer!

Hur många tecken tycker du att en normallång artikel bör vara?

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2008-09-03 09:58:27
Sjukt fina Dyk Smurfar du har i ditt album!

Skrivet av: Anne Lise Hoffstad epost 

2008-08-13 09:31:44
Jag mailade en gissning på "frakfinnarens" kontaktinfo. Igår fyllde jag flaskorna inför helgen :-)

Skrivet av: Mats Nordin epost 

2008-07-30 00:10:49
jag som har en 30/30 stående.Borde kunna sälja den och göra dubbelt upp på den. Det blir ju en bra affär om jag beslutar mig för att sluta dyka med helium. =D

Skrivet av: Andreas Glimhester epost 

2008-07-25 23:08:30
Gas skall förbrukas i oerhörda mängder

Skrivet av: Andreas Glimhester epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]