Gästbok FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 4 av 15.      Totalt 145 inlägg.

2007-12-06 22:36:31
Du lille Fredrik!
Att jag får visa min talang på 30+m får du gärna hinta om =)
Tur att du inte skrev nått om att det såg ut som jag höll på döda Rahel. Glöm inte att det är tv!! Är ju inte bara vår gamla instruktör som tjatar om att hålla tider. Även mina hjärtvättade demoner på axeln (som viskar i örat) påminner mig om det. Så är det nån som håller tiderna är det du och jag =)

Dykt nått sköj??

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2007-12-05 09:35:22
Joo, dom där vraken måste jag komma ut till nån gång ;) Kollar man på bilder är det ju inte helt fel...

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2007-12-04 16:04:14
Jodå, det var länge sen jag hade så bra sikt där ;) Va ju ljust hela vägen ner till fören! Ascoolt. Vi va inne en sväng - men jag tycker att det är rätt slitet inne i hytterna ändå... Men stort är det!

Ska du med till Skagul och Isbjörn den 16e? ;)

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2007-11-14 21:29:53
Oj, ser att jag missat några meddelanden i min gästbok. Tack för erbjudandet och tipset.
Det är ju dykpub 24:e så frågan är väl om det är så lämpligt... ;-) men dit verkar inte du ha planer på att gå. :-?

Skrivet av: Charlotta Carlén epost 

2007-11-13 16:05:21
Ja, jo. jag ska fixa loggen snarast möjligt. Möjligen kommer den på pränt på annat sätt så det kan ta ett tag.

Mycket bra artiklar om Sala och Tor förresten! Det blev ännu mer dramatiskt när man insåg att artikeln var skriven innan olyckan och att du var tvungen att lägga till de tunga raderna sist i Salaartikeln.

Vi syns den 24/11?

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2007-11-08 19:48:47
Haha...
Ja, dyksugen är jag med. :-)

Skrivet av: Charlotta Carlén epost 

2007-10-25 16:33:21
Men det är konstigt att ingen reagerar på mitt inlägg.

Dom kanske tror att det är en av mina vanliga fantasier.
Synd bara att Arbetsmiljöverket har sådan beslutsvånda, problemt blir bara större för varje vecka.

Tur att man inte sitter som importör. Även om flasktillverkaren har huvudansvar kommer det att innbära ett stort logistikproblem om dom kommer fram till ett utbyte av flaskorna.

Men just vad det gäller beräkning av 232 och tolkning av detta hör till den högre vetenskapliga skolan där inte jag gått. Och meningarna är delade även bland experter

Skrivet av: Björn Carlsson epost 

2007-10-25 08:12:55
Sätt inte kaffet i fel strupe när du läser mitt svar

Skrivet av: Björn Carlsson epost 

2007-10-22 08:32:36
Kan berätta mer när vi vet.

Skrivet av: Manuel Dahlberg epost 

2007-10-21 00:51:31
Nej vi sparade den, vi hittade inte det vi letade efter

Skrivet av: Manuel Dahlberg epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]