FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 5 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2007-10-20 18:36:53 Japp, det gjorde vi. Skrivet av: Manuel Dahlberg epost |
|
2007-10-18 14:43:54 Aja, det har blåst in ;) Men ja flyttat det till 26-27 april! Haha. Vill du med då? Ska du med till Kul nu på söndag förresten? Ja bokade mig en plats nyss, måste ju dyka upp gasen. Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-10-17 21:38:28 Det blir väl jag, krille, puranen, sannerman, petri och två norskar. Får se om det blir av nu, vädret börjat svänga lite :) Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-10-17 13:54:13 Hej! Vi är en man korta till Fu Shan Hai nu på fredag... Det finns plats i bilen... Och billig gas med booster... Kom med!! :) 0704-765747 Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-10-16 16:30:36 Det var det absolut i särklass kallaste dyket jag genomfört. Mot slutet var jag lite orolig för hur det skulle sluta. Det hade läckt in lite, lite vatten i högerhanden. Det räckte tydligen. I Östersjön hade jag kanske känt obehag på sin höjd. Jag har förhoppningen om fler dyk där. Vi får se om gudarna är med mig... Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2007-10-16 06:33:13 Med den sista tynga rösten måste jag hälsa dig välkommen i den inre (centrala) kretsen. Tomas var ju aldrig med oss ut o åt i torsdags så den inre kretsen var ej komplett.Jag ser fram emot att träffa dig. Välkommen # 23 Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2007-09-26 17:01:21 Jag kan tänka mig att gå i god för dig. Bara du bjuder mig på öl på dykpuben... Härmed rekommenderar jag Fredrik Isaksson att ingå i den eminenta kretsen "Den Inre Kretsen". #22 (Egentligen borde gruppen heta "den inre centrala kretsen". Det blir förkortat DICK vilket ju kan vara kul. Klubbmärkena ska i så fall sitta vid ljumsken.) Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2007-09-21 18:20:10 Tack så mycket vi åker upp till sundsvall imorgon och gör henne klar för hemfärd någongång runt den 5-6 okt Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2007-09-20 20:03:53 Din ansökan är mottagen och kommer att tas upp med resterande medlemmar.Jag känner dig inte personligen men ser att du har kontakt med några andra medlemmar i den inre kretsen. Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2007-09-10 23:56:31 Tja, hmmm, det var ju ungefär samma orsak här :) Hehe... Dags för en ny lampa! Håll utkik i nästa nummer av Dyk i oktober ;) Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

