FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 7 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2007-05-23 06:15:03 Det var om vrakdykning med Trident! Skickade in cd igår, få se hur det blir :) Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-05-14 12:12:46 Nu är vi igång på riktigt igen, hojta till när ni vill komma tillbaka och fortsätta... /Dragan Skrivet av: Jonas Pavletic epost |
|
2007-04-12 13:08:20 Aha, ok. Då kan vi titta närmare på det i Maj. Skrivet av: Manuel Dahlberg epost |
|
2007-04-11 09:57:23 Du har mejl..... Berätta mer om det nya vraket! Jag vill dyka!!! :) Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2007-03-19 22:13:29 Tjena, Ingen dykning för mig de närmaste fyra veckorna. Läkaren tyckte konstigt nog att jag inte ska bära dykprylar med ett nyopererat knä... Han tyckte dessutom att jag ska åka längskidor istället för snowboard i Abisko. Tror inte det... Skrivet av: Janne Falkebäck epost |
|
2007-02-09 11:37:21 Ah, trevligt, kommer det ut nånting i nån tidning? ;) Jo, jag har pratat både med folk som var rint omkring Mark på hans dyk och med Bruce Weinke. Och min slutsats för mig själv är att det är nog med Mark som inte tänker - fast det finns ju liksom inget man kan säga defenitivt eftersom att alla håller vid sitt såklart. Och nog är det så att det där var lite av ett test för RGBM, men vad ska man förvänta sig om man är ute efter att slå rekord? Att han hade slut på gas på 90 meter är dock ett faktum som leder en till att misstänka att inte allt var solklart med det dyket... Han hade ju dessutom helt fel dräkt och led av svår hypotermia när han var uppe på decot - knappast bra. Men vi kan bara spekulera mer eller mindre kvalificerat... Du fick min bit av det hela iaf hoppas det hjälper ;) Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-02-09 09:30:02 Jadu, Mark och RGBM... Ja känner killen som var Marks supportdykare på 90 meter på det dyket han blev böjt. Killen var mer än kritisk till Marks planering eftersom att herren i fråga kom upp till 90 meter med slut på gas. Frågan är hur många stopp han bommade därmed? Så att det kanske är inte så farligt med RGBM... Mark menar ju att den inte är tillräckligt testad.. På vem då? Getter, laxar? Mark är före detta försäljare av begagnade bilar och jag misstänker att hans tankar om dekompression är minst sagt okvalificerade. Det som han skriver i boken bekräftar detta till en viss del. Jag känner även killen som gjorde tabeller till hans rekorddyk som lyckades. Dom tabellerna gav 9 timmar deco istället för 3 med RGBM - ja, ligger man en halvdag på 6 meter med syrgas så är det ju svårt att inte vädra ut kvävet. Min poäng är att man ska ta allt Mark säger med en nypa salt. En vän till mig här i thailand har gjort många 100+ meters dyk med RGBM och har inte blivit böjt än. Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2007-01-16 18:42:43 Ttttoppen :) ska bli kul och se om dom gillar bilderna... Jag känner mig rättt nöjd som en start :) Bilder kommer ikväll... // Alex Skrivet av: Alex Dawson epost |
|
2006-12-05 22:09:25 Jag får hålla mig på land ett tag - kraftig inflammation i ett öra... Förhoppningsvis är jag på g igen om ett par veckor. Skrivet av: Janne Falkebäck epost |
|
2006-10-07 10:03:34 Här finns lite tips för en liknade dator: http://www.dcordes.freeuk.com/suuntobattery.htm Det trixiga är att batterilocket måste hållas på plats när man skruvar ihop datorn... Skrivet av: Mats Nordin epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

