FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 8 av 15. Totalt 145 inlägg.
|
2006-10-05 21:58:40 Datorbatteri finns på ELFA, Art.# 69-278-18 , om du inte hittat ett... Skrivet av: Mats Nordin epost |
|
2006-10-02 12:01:31 2006-10-22 Nathalia och Kostervraket Skrivet av: Manuel Dahlberg epost |
|
2006-08-01 20:42:22 Du kan ju tipsa om min lampa om du hör någon som är på jakt. Skrivet av: Fredrik Jönsson epost |
|
2006-08-01 09:52:46 Hej, jag vet inte om du får mina email eller inte? Kan du ringa mig på nummer 0708-32 33 83 Skrivet av: Fredrik Jönsson epost |
|
2006-06-29 10:06:24 Hej! Är du intresserad av lampan? Skrivet av: Fredrik Jönsson epost |
|
2006-06-27 20:18:10 Tjenare, du skrev i forumet att du kände till några interessanta internationella dykforum. Det e inte så att du e sugen på att dela med dig några? Ha de gött! Skrivet av: Robin Bergenklev epost |
|
2006-04-15 07:32:59 Hej, jag tror att ett inlägg vore det bästa för siten just nu. Vi kan sedan lyfta artikeln till en annan plats, tex nyheter på ODs första sida eller skapa en huvudrubrik - Artiklar Kul att du vill skriva! RIchard Skrivet av: Richard Lundgren epost |
|
2006-04-14 16:18:52 Hej, Ja, lite längre texter skulle vara kul, sånt som inte riktigt passar in eller får plats i Dyk. Gärna på engelska om du vill. Kanske en enkel rapport från LIDS? Vänligen, Richard Skrivet av: Richard Lundgren epost |
|
2006-04-13 17:07:23 Hej och tack själv, det var trevligt att träffas! Åkte direkt från London till Hurghada men e hemma nu. Kolla www.ocean-discovery.org/forum Haka på och var aktiv skribent om du vill!:-) Vänligen, Richard Lundgren Skrivet av: Richard Lundgren epost |
|
2006-04-10 12:48:45 Hej Fredrik!! SKönt att höra :) kanske kan se till att nån annan slipper råka ut för samma. Jag hör självklart av mig när vi kan dyka :) Simma lugnt så länge.... Skrivet av: Frida Tikas epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]

