Gästbok FREDRIK ISAKSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 9 av 15.      Totalt 145 inlägg.

2006-03-28 17:44:09
Hej Fredrik!

Kul att du ska till LIDS. När flyger du? Vad var det för email?

Vänligen,
Richard Lundgren

Skrivet av: Richard Lundgren epost 

2006-03-08 23:02:48
Tjenis...
Vilken överrasking att se dig igår.....
Wook är gott :D

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2006-01-18 01:14:46
I den hemliga lådan.....

Innehåller .........+ annat som kostar nypris utan inköps rabbat ca 10 000 kronor. Kolla din gas.....+ övrigt för teknisk dykning.

1 & 2 steg /longhose scubapro 650
Deco 7l compressed steal + kit ATX 40 + nitrox tvättad reg (ny)
Deco 7 l vit (ny)
dubbel 18 compressed steal (ny)
Deco 7l gul använd
Dykdator Alladin 2st använda
1 st nitrox tvättad reg
Halcyon manometer Dir (ny)
Backplate + harness Halcyon (stål)

Mvh

Jonny
mail. jonny.bothin@framtidsportalen.se

Skrivet av: Jonny Bothin epost 

2006-01-15 08:58:18
Ajdå.....du får se till att bli ledig lite....jobbet är inte allt ;)
Appropå Stefan så är det nog bäst att fråga han själv, om han nu svarar. Har du fått dina cert? Inte jag...
Kanske nåt dyk nästa helg, Söndag....?

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2006-01-14 20:59:56
Hejsvejs!!
Ebba är snäll :) Du borde träffa henne!! Vi borde ta ett dyk oxå, tycker jag :)
Hur är det me dig??

Skrivet av: Frida Tikas epost 

2006-01-10 00:15:09
Ha ha På 2,5 år har jag lyckats med 1 dyk och jag har inga planer på att åka utomlands( eller rättare sagt inga pengar jobbar inom vården svårt att tjäna fett med pengar där) så nu tänker jag sälja min nya fina reg. som jag använt 1 gång i vagnhärad i nov 04 :-/ Dyker du något nu för tiden , har du skrivit något i dyk på senaste. Tjingeling

Skrivet av: Anja Carlsson epost 

2006-01-10 00:02:28
Näh, Biltemas hakan är bara liite mindre än dom jag hade från Åkersberga... Typ några millimeter. Jag är klumpig som fan också, mest för att jag är så frusen om händerna och har 2 par vanter på mig med XXL handlskar :)

Vänta tills jag köper en huva med gula neoprenspikes i Scapa Flow så får du en skröna ;)

Hmm, är primärlampor så mycket billigare i USA också eller?

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-01-09 21:42:23
svarta my ass, jag beställer bara gula med röda rutor :P

jaja, det får väl bli svarta för alla... verkar det som! Har inte bestämt mig hur det är bäst att göra med cash, förmodligen ska ja pröjsa med mitt kort. Kan ligga ute med pengarna, tror det blir enklast så! Lär inte vara några problem att bli av med dom ifall jag får för många...

Kan förresten tipsa om Biltema pistolhakar till dom för 39 spänn ;) Satt nyss o bytte ut alla mina från Åkersberga som kärvade o hade sig mot Biltemas som håller kanon...

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-01-09 17:36:55
Tja!
Har snackat lite med Mats som har testat LED lamporna och det verkar som om den är inte värd pengarna. Det blir lite mer ljus och mycket mer brinntid. Det första är iofs bra, men itne för dubbla pengar. Det andra bryr jag mig inte så mycket om, använder inte mina backup lampor så mycket, defenitivt inte längre tid än nån timme.
Priset om man beställer från USA hamnar på en liten bit under 200:- för en lampa ink. tull och frakt (runt 170 i bästa fall)... Har du bestämt dig för ett par sånna nu? :) Tänkte börja dra igång beställningen nån gång i början av nästa vecka.

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-01-04 12:16:58
God fortsättning!!
Hoppas att följande år blir fullt av nyttig dykning.
Hahaha...fotot är klockrent :D
Har du nån dykning på G?

Skrivet av: Frida Tikas epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Nästa »]