JANNE FALKEBÄCKS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 7. Totalt 70 inlägg.
|
2009-01-20 12:56:49 japp still goin strong Skrivet av: Daniel Mattila epost |
|
2009-01-20 08:16:11 Hej Janne, Jag lämnade den till stockholms dykservice som bytte kedja för ett riktigt bra pris. Vissa föredrar märkesverkstäder när det gäller dui men jag bryr mig inte. Skillnaden sägs vara att dom syr kedjan i dräkten. Jag tycker i alla fall att dom gjorde ett bra jobb till superpris. Skrivet av: Daniel Mattila epost |
|
2009-01-16 16:41:28 Berättar gärna vid tillfälle.. Jo jag är faktiskt supernöjd med understället vad gäller värmen. Legat väldigt länge upprepat i kallt vatten och varit komfortabel. Sjukt stor skillnad. Nackdelen är ju (inte förvånande) att jag upplever det lite bylsigare. Slog i gruvtak och kollade kran gick bra.... Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-12-02 13:31:10 Gärna det... Vi kan ju förlänga bottentiden och njuta av ett varmt och långt deco.. ;-) Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-12-02 11:21:39 Kan berätta att jag nu blivit pappa till ett Subxero Jacka Large och byxor Large/Short. Perfekt och varmt som tusan... Behöver 1-2 kilo extra dock. Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-11-25 09:23:21 Tack! Ja, det där fotot är jag också lite skeptisk över. Vissa delar är väldigt lika Najade, men som du säger så ser inte korridorerna ut som på fotot, och det lilla navigationshuset (eller vad det nu är) ovanpå bygget syns inte heller på fotot. Hela bygget är egentligen väldigt olikt. En möjlighet är ju att hon byggdes om efter att bilden togs. Skrivet av: Jakob Selbing epost |
|
2008-11-02 16:09:46 Vad hade du för storlek? Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-11-02 15:23:23 Hogges var för litet så det blev ingen test för mig. Låter ju bra men adderingen av vikt är ju en liten men överkomlig "Drawback".... Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-10-30 19:20:45 Ingen orsak det var kul... Nu gjort 4 dyk där och kan tänka mig minst 4 till. Nja jag skall testa understället. Fast jag har redan köpt det mellantjocka superunderstället. Blev en klar skillnad bara med det. Mitt gamla tunna superunderställ är pensionerat i kallvatten. Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2008-10-05 12:15:52 Tack själv, kölhalningen resulterade mest i kallsupar och de har försvunnit från halsen sedan länge:) Jag hänger gärna på och dyker fler gånger med dig. / Fia Skrivet av: Sofia Gulin epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

