Gästbok JANNE FALKEBÄCKS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 4 av 7.      Totalt 70 inlägg.

2007-10-21 21:33:45
Ahhh, ni har haft kul! Avundsjuk.....

Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-10-19 23:09:01
Tack då kommer de strax, eller när jag får tid..
Annars? Dyks det nått.... Har varit torr den längsta perioden sedan feb. Men i morrn skall vi kolla identitet på ett vrak nära stan... Blir nog inte klokare är jag rädd... Skall kolla ett rykte..


Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-10-19 16:02:29
Är det ok att jag kompletterar mitt Narviksalbum med några av dina bilder?
Givetvis med copyright....

Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-10-14 22:43:10
Aspen "tjuvläser min GB... hahaha!

Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-10-11 19:34:45
Nja, jag kände mig bara utpekad... Jag förstår nu att du egentligen menade Lelle Brusell.

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2007-10-10 20:39:28
"Annars är vi anmälda till Najade och Melanie den 11 nov, men den utfärden är redan fullbokad av diverse löst folk. /Janne"

Som inbokad på N + M tackar jag för att bli kallad löst folk!

/löst folk

Skrivet av: Tomas Asp epost 

2007-10-09 11:35:18
Varför inte.. Harm är trevligt. Kul att titta in i henne också.
Inte ens lönt att ställa sig på resevlistaför M+N. Är i Egypten då ;-)
Ett ynka dyk på M och missat N helt denna säsong. Det är dålig utdelning...
Syns på torsdag...


Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-10-08 23:07:00
Jo det var ett riktigt kanondyk på Fringilla men var lite avundsjuk på era dyk det skall medges.
Särskilt när du berättar att delar av äldrerådet gör saker jag vill utan att jag får vara med... ;-)
Kul att ni hade en bra dag...
Hälas Mats..

Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-09-22 01:26:27
Tack,

Vore kul om vi kunde få utrymme för ett dyk i Team Äldrerådet någon gång...
Hälsa Mats så gott...

Skrivet av: Christian Svärd epost 

2007-09-20 20:47:07
kolla direktmeddelande


Skrivet av: Andreas Glimhester epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]