JANNE FALKEBÄCKS GÄSTBOK skriv inläggsida 5 av 7. Totalt 70 inlägg.
|
2007-09-03 16:01:56 Ja om den är avsliten så kan den ju vara lite svår att hitta:) Vi var där tidigt i våras innan båttrafiken kommit igång, så då gick det ju bra. Vi skulle ha dykt Sappen igår och Najade för två veckor sen men båda gångerna slutade det på Tyr. Inget ont om Tyr, men nu räcker det med den på ett tag. Senare i september blir det Västkusten och i oktober blir det Egypten. Men det hinns nog med ett å annat i Sverige däremellan. Skrivet av: Sofia Gulin epost |
|
2007-09-03 14:48:46 Sant, inga handskar när jag badar.. ;-) Kul med tjejerna. Vore kul att se dem på en dykbåt framgent. Jo skillande behövs även om det är trist. Vill dyka på riktigt.... men men vill man så måste man ta det trista oxo.. Hälas Mats Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-09-03 08:54:02 Tja Hur var det med parkeringsplatser och sånt vid Harm? När vi var där i sommras så var det bilar och båtar överallt så vi drog därifrån, men det borde vara lugnare nu? Eller? Hur är det annars? Några dyk planerade? / Fia Skrivet av: Sofia Gulin epost |
|
2007-08-30 22:50:15 GRATULERAR DU HAR BLIVIT ANTAGEN I DEN INRE KRETSEN #18 Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2007-08-23 07:02:42 har varit och tittat på båten.såg riktigt bra ut. vi ska sätta oss och diskutera pris och eventuella åtaganden innan affär. Skrivet av: Andreas Glimhester epost |
|
2007-08-20 20:25:28 Ja det var trist men vi kompenserades med ett dyk i linje med vårt nyvunna cert istället, gruvgångarna i Kvinnersta. Coolt.., så vi klagar inte! Blev ett penetreringsdyk på Tyr på söndagen som avslutning. Kul med era tjejer.. Tänkte just på hur det gick för er när jag såg flaskorna på OT i eftermiddags... Ha dé Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-08-14 11:32:13 Kolla med Niklas på Tessie II (nya) för dyk på Najade. Lycka till med tjejerna... Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-08-13 23:08:45 Hej Janne, Hoppas allt är bra och att Narvik-veckan känns som ett riktigt bra dykminne. För mig blev det en "boost" att ta ett steg till som jag har önskat en tid. Vill tacka för det utmärkta sällskapet, kändes tryggt, säkert och kontrollerat att dyka med er. Lite trist att jag inte fick en solobild av dig och en teambild, hade varit kul. Ha det bäst.. Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-07-11 21:08:08 Jag sätter av onsdagen (reseveckan) för ett par samdyk. Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
2007-07-11 19:01:17 Ha det så jäkla bra! Själv åker jag på söndag! Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

