JANNE FALKEBÄCKS GÄSTBOK skriv inläggsida 6 av 7. Totalt 70 inlägg.
|
2007-07-10 01:07:51 Tack för idag! Känns bra att vi fick detta tillfälle att träffas under ytan eftersom det blir mer i Narvik. Vore kul om vi kunde få till ett eller två dyk till innan nästa skillstillfälle i Narvik. Blir ju sannolikt något lättare om vi är lite samdykta. Till dess, ha en skön semester! //Chris Skrivet av: Christian Svärd epost |
|
|
2007-05-12 18:07:22 Om du har kvar slangpaketen till dubbelpaket så köper jag gärna dom! Du kan nå mig på 0733839348 Skrivet av: Patrik Jacobsson epost |
|
2007-01-04 21:59:35 God fortsättning! /Manne/Vrak och Äventyr Skrivet av: Manuel Dahlberg epost |
|
2006-12-10 23:35:19 Såg att vrakkursen är fullbokad! Skrivet av: Mats Nordin epost |
|
2006-12-06 20:48:39 Shit, vad hände, förkylning? Skrivet av: Fredrik Isakson epost |
|
2006-10-24 16:59:50 Ok, tackar för svaret. /Z Skrivet av: Andreas Sannerman epost |
|
2006-10-24 07:25:36 Hej Janne, Detta är en vild chansning, såg dina bilder från Husby och tyckte att jag kände igen dig & din parkamrat. Albumet säger visserligen Setember, men kan det vara så att ni var där 1/10? Jag och min kompis dök med varsin ReBreather, och om det var dig vi mötte under vattnet där så såg det ut som om du fotade oss. Om det nu var er vi mötte & du fotade oss vore det kul att se dom bilderna om det blev något. /Andreas Skrivet av: Andreas Sannerman epost |
|
2006-10-15 19:10:27 Tjena Janne, tackar för tipsen. Blev ju inte mindre sugen av bilderna i ditt album. Mindre än en vecka kvar så nu börjar uppladdningen på allvar. Har tvärr blivit lätt förkyld men det ska nog kureras innan avresa. Ha det gott och se till att dyka nåt nu innan det blir riktigt kallt igen ;) /C Skrivet av: Christopher Zell epost |
|
2006-07-24 16:14:16 Jaa, jättegärna om du ville det, lämna det sen bara till kontoret och Milla så ger hon det till mig, ta kvitto så får du ersättning, ska se till att du får annan ersättning också... Chrille Skrivet av: Christian Balousa Andersson epost |
|
2006-06-08 22:49:23 Hej Janne! Så det satt minst en dykare i publiken i alla fall ;-) Kul! Hoppas nu du lägger in några rapporter också. Och tipsa gärna andra - behövs lite mer content... Skrivet av: Carlo Pompili epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

