Gästbok JANNE FALKEBÄCKS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 7 av 7.      Totalt 70 inlägg.

2006-01-01 18:58:26
Jo lite grann, det är bara så jävla snöigt och kallt. Funderar på om vi inte ska boka oss på någon båt utflykt i vår såg att en del redan är fulla. Kanske hos din kompis Manne? Vi kan väl prata om det imorgon?

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 

2006-01-01 12:59:18
Gott nytt år! På jobbet imorgon?

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 

2005-12-23 22:45:04
God Jul och Gott nytt år!
/Manne
/Vrak och Äventyr


Skrivet av: Manuel Dahlberg epost 

2005-11-10 10:30:04
nope!

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 

2005-09-30 20:09:24
Kul att du var nöjd, bilderna såg rätt bra ut tycker jag.
/Jan R

Skrivet av: Jan Ryninge epost 

2004-12-15 17:00:12
Dok abu hashish igar. Var ratt okej, en massa fiskar, varmt vatten trevligt sallskap...... Fan att jag inte kan vara med pa bordellen. Skamt a sido. jag aker hem i morgon syns pa fredag. Alice var en fena pa att dyka. Inga problem med avvagning eller det ovriga. Hon har gjort fyra dyk och ar nu sugen pa att ta cert. Hon fubnderar pa att bli instruktor : )

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 

2004-09-22 12:51:18
Tjenare Janne!
Har dessvärre inte blivit mycket dykning alls. Har lagt det lite åt sidan tills vidare och koncentrerar mig främst på mitt jobb eftersom det varit lite stressigt senaste tiden. Fick föresten förlängning på min projektanställning hos Open Training...

/Bjarne

Skrivet av: Bjarne Hedén epost 

2003-09-19 10:20:00
Tjena Janne! Var tvungen att kolla in om du skrivit något men här var det.........tomt

Skrivet av: Fredrik Isakson epost 

2003-09-10 12:58:00
Aha, coolt!
Då skall jag skicka dig lite material som jag fick av min instruktör tidigare. Skall bara leta fram det...
DM kursen är ju nyttig i vilket fall som helst. Intressant teoridel bl a.

Skrivet av: Bjarne Hedén epost 

2003-09-09 14:41:00
Tjenare Janne!
Jo, jag har skaffat dubbel 12:or, platta, vinge m.m.
Planerar nämligen att gå IANTD Advanced Nitrox inom kort. Får se om det även blir Normoxic Trimix nästa år. Något fotande blir det dock ej på ett tag eftersom blixten läckte i söndags :-(

Skrivet av: Bjarne Hedén epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7