ALEXANDER AIZENBERGS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 3. Totalt 26 inlägg.
|
2009-09-24 20:49:25 Hej Alex! Var du intresserad av lampan och min scut-light (back up-lampa)? Mvh /Stefan Skrivet av: Stefan Gallon epost |
|
2009-07-24 03:12:11 Tja Alex! När ska vi dyka? =) Skrivet av: Martin Lindström epost |
|
2009-07-04 20:49:49 Fan vad du lurade mig på dyket idag...sån riktig grisbränna. sitter och dricker lite bedövningssmedel bara för att härda ut i förnedringen..hehe Vi höres imorgon! Skrivet av: Mats Gustafsson epost |
|
2009-05-17 20:16:05 Sådär intressant vrak,lite för färskt för min smak när färgen sitter kvar. Ett helt ok dyk men det finns många andra vrak... 07 hmm då återfann ni nog snarare vraket positionen för detta dyker är från 05. Ha de Skrivet av: Johnny Augustine epost |
|
2008-06-13 00:43:10 Tjena! Allt e bra här. Jag hoppas du får en fin sommar med mycket dykning. Har du vägarna förbi får du gärna hänga på, släng iväg ett mail här eller via vår hemsida. Eller vem vet om vi inte får ett ryck och drar åt ditt håll. Vi ses // Patrik Skrivet av: Patrik Holmstedt epost |
|
2007-09-28 20:41:13 Handskarna har levererats. Tack. Skrivet av: Johan Magnusson epost |
|
2007-09-28 14:54:57 Jo jag hörde meddelandet. Har lämnat ett meddelade i voice mail på nummret du uppgav. Skrivet av: Johan Magnusson epost |
|
2006-08-09 01:04:23 hemsidan heter www.ocean-discovery.org. Min bror Richard är aktiv GUE insruktör, jag är det för tillfället inte men kanske tar upp det igen. Skrivet av: Ingemar Lundgren epost |
|
2006-05-14 11:07:51 Jasså... Tackar tackar :o) Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
|
2005-06-27 07:46:07 Haloj Alexander! Fick ett litet infall som vanligt..... slutar jobba snart (0800) Är grymt dyksugen. Så om du är sugen på några lätta akvariedyk på OKG i bara badbrallorna så hör av dig. Hade tänkt att åka någon gång efter lunch i dag (mån 27de) Hälsn. Uffe Skrivet av: Ulf Lorentzon epost |
1 2 3 [Nästa »]

