Gästbok FREDRIK LILJAS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 2 av 7.      Totalt 65 inlägg.

Foto saknas
2007-04-29 20:54:41
Hej Fredrik, foten mår bra och klarar dykningen galant. tyvärr blir det ej Dykleif då jag inte känner mig tillräckligt säker. Jag tycker att det är skrämmande att hoppa från bryggan i lervik hue ska det inte vara då att hoppa i från en båt. Vi har dock tänkt oss en tripp till hösten (till Dykleif) när jag har dykt mer. Kul att du kom in på läkarlinjen. Nu är det många års slit framför dig men också en otrolig resa i många människors liv även ditt eget. Ha det bra, Hanne

Skrivet av: Hanne Rodrigo epost 

2007-04-17 21:39:38
Tack för en trevlig helg, kul att se dig igen. Hoppas studierna går bra och att jag får se dig i vattnet snart igen :)

Skrivet av: Mats Horngren epost 

2007-04-08 19:20:07
Jag har lämnat in lite saker på service så det blev inget idag. Däremot har jag fyllt gas nu till nästa helg. Det blev 1st 2*130, 1st 2*12, 2st 80cf och 2st 40cf. Nu har jag iaf gas så att jag klarar mig nästa helg...

Förresten vart har du själv varit idag??

Skrivet av: Stefan Löfgren epost 

2007-03-14 07:00:57
Hej Fredrik.

Jobbar på Medicin kliniken i Bollnäs som BMA och har sysslat med Neurofysiologi och Fysiologi sedan 1986.
Tror inte, men kan ha fel, att jag har uttalat mig i dykmedicnska frågor men däremot frågor som berör de ämne som jag jobbar med.

mvh Lennart

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2007-03-13 17:05:51
Hmm! Ja tänkte mig mera att man kör två dyk på stage + bottenpaketet och så har man en 40a med lite syrgas till decot! Men de går ju o göra som du säger också. Inte så djupt där! men ja tyckte ja va på gränsen till å frysa när jag hängde 30 min här i 6 gradigt vattten här för ett par dagar sen :) Kan tänka mig hur det är med 0 igen...

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2007-03-13 15:10:51
Tjaba!

Jupps, såg dig på mailingslistan ;) Vad hade du tänkt dig för dykning? Krillo o Petter ska hålla på med nån form av självplågeri med 30 minuters häng på decot har ja hört. Det vet jag inte om jag vill i 0 gradigt vatten :) Men gärna nån form av tech-light med liiite förlängda bottentider... Sugen?

Oyess, det är ju precis passande tråd att diskutera dekompressionsmodeller i ;) Ser fram emot de!

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2007-02-24 20:56:37
Nää var det kallt på isdyket? :)

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-12-09 16:09:06
Rekorddålig sikt eller? Men det var kul ändå...

Skrivet av: Mattias Schillén epost 

2006-11-10 08:48:38
Hah, jag börjar förstå vad du menade om Pattaya... Hm!

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-11-09 14:03:11
Trevligt, även om det inte blev ett ansikte på dig men kanske kan hitta nått i ditt album.

Ha det fint själv

Skrivet av: Christian Svärd epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]