Gästbok FREDRIK LILJAS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 3 av 7.      Totalt 65 inlägg.

Foto saknas
2006-10-02 11:39:46
Vad synd att jag missade meddelandet. Säg gärna till igen så ska jag gå in lite oftare och kolla.

Skrivet av: Hanne Rodrigo epost 

2006-07-26 10:30:19
Cedrik e sjysst! Vi kom aldrig ut så långt i helgen, det blåste för mycket :( Blev ett dyk på Vesta istället! Åker ni med Argus lr?

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-07-25 10:00:54
tja!

Har ni dykt med Niklas eller hur blev det? Kommer tillbax till Sthlm den 10e, då blir det ltie dykning ;)

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-05-23 07:36:26
tjao!

lungt, mer plats för fika i båten ;P ses på onsdag! Du har mitt nummer om ud inte hittar.

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-03-28 17:10:17
Välkommen hem Fredrik. Kul att se dig innan det är min tur att åka iväg..

Skrivet av: Stefan Löfgren epost 

Foto saknas
2006-03-10 18:26:58
självklart maste vi det.

ha det bra eller kom ner hit
Andreas

Skrivet av: Andreas Martinsson epost 

Foto saknas
2006-03-05 20:43:42
tjenare vad hander borta hos dig da. vissligen ar 35 euro ganska mycket pengar men allt ar dyrt har nere forutom spriten. men man lever det ar det viktiga ha det bra sa lange

Skrivet av: Andreas Martinsson epost 

2006-02-14 16:04:37
Hej Fredrik!

Gud va skönt det låter! Skulle inte ha någonting emot att vara där... Har inte dykt på skitlänge, tyvärr. Det får bli ändring på det snart. Ha ha, mina djukunskaper... :P Varaner är inte direkt farliga eller giftiga, men de har en mycket kraftig svans som de kan slåss med ordentligt som försvar. Vad har du mer mött på din resa?

Kram på alla hjärtans dag!

Skrivet av: Alexia Askelöf epost 

2006-01-20 08:39:29
Tjenixen! Är det King Cruiser vi ska dyka? Jag tycker inte att den är så bra längre! Nem när du jobbar där så kanske det finns chans att penetrera lite? Jag kommer den 12 på kvällen!

Skrivet av: Niklas Eriksson epost 

2006-01-17 23:35:20
Tjena! Vad kul med ett vrak! Har du någon info om vraket? Ska jag ta med riggningskitt och deco-reggar?

Niklas

Skrivet av: Niklas Eriksson epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]