FREDRIK LILJAS GÄSTBOK skriv inläggsida 4 av 7. Totalt 65 inlägg.
|
2006-01-06 18:02:00 Tjena Fredrik! Har du det bra i Thailand? Längtar du inte hem till det svala mörka vattnet i Sverige... Själv gjorde jag årets första dyk i tisdags som blev ett 45min isdyk vid Falken utanför Kungsholmen Ha de! //Stefan Skrivet av: Stefan Löfgren epost |
|
2005-12-29 15:46:48 Tjo. Kolla in detta: http://www.dykarna.nu/forum/response.asp?id=173512&main_Id=173512&catId=0 Skrivet av: Micke Tilja epost |
|
2005-12-15 08:19:44 Ha det bäst på resan!! frogkickdiver@hotmail.com är min mejl. MVH Frida Skrivet av: Frida Tikas epost |
|
2005-11-29 20:56:31 Cool :) Skrivet av: Mats Horngren epost |
|
2005-11-28 11:20:26 Aaah lägg upp bilderna här istället, du har lite klent med material i ditt fotoalbum :D Hittade du dom andra på sista dyket? Skrivet av: Mats Horngren epost |
|
|
2005-11-27 22:55:49 Tjena killen, precis som Stefan nämnde så skulle det va grymt kul att få ta del av bilderna ;) ifrån när vi var på Karlsö också? maila dem gärna på kimmoatdirectdiving.se Hoppas allt är bra;) /Kimmo Skrivet av: Kimmo Ilvonen epost |
|
2005-11-27 21:22:35 Tjena Fredrik Direktmeddelandena verkar inte riltigt funka så jag provar här också. Det vore kul att se bilderna du tog idag, har du lust att maila dem? stefan.lofgren@bluebottle.com //Stefan Skrivet av: Stefan Löfgren epost |
|
2005-11-09 12:14:01 Hej Lilja! Jodå, det går bra här nere. Kom tillbaka igår från Cypern där jag och Gustav dykt både naturdyk och på vraket Zenobia. Urhäftigt! Nja, det blir inte så mycket dyk i allmänhet, men då och då händer det. Synd att det inte blir oftare, men tiden räcker inte till. Hur går det för dig? Vi kanske ses på lördag... Ha det bra! /Lia Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
|
2005-05-24 22:29:10 Hej Fredrik, Tack för trevligt sällskap i lördags, ser att du tog dig tillbaka till rätt sida av sverige iaf. Söndagen vart lyckad både på väder och dyk fronten. Våra vägar korsas kanske igen vid tillfälle, just nu lutar det åt dykning i silvberg till helgen sen funderas det kring västkustdykning runt midsommarhelgen. Fridfull dykning //mide Skrivet av: Michael Degerman epost |
|
2005-04-23 17:31:21 Hallå! Är du tillbaka? Skrivet av: Micke Tilja epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

