FREDRIK LILJAS GÄSTBOK skriv inläggsida 5 av 7. Totalt 65 inlägg.
|
2005-04-05 22:46:49 Tjena Killen! Hoppas du har det bra där borta. Vi ligger i Lervik och njuter av det 1-gradiga vattnet mest hela tiden. :-) Skrivet av: Micke Tilja epost |
|
2004-12-30 19:27:08 Hej Fredrik! Ja, tack för förfrågan men jag läte mitt meddelande lite sent kanske... Jag ska bara vara hemma med Gustav, mamma och pappa. Grannarna brukar komma över runt 12, men inget stort firande. Lite smällare på hemmaplan bara, i nyårsmörkret. Ha det bra, ta vara på dig! Vi hörs! /L Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-12-28 17:23:23 Hej Fredrik! God fortsättning och Gott Nytt År! Vad ska du hitta på på nyårsafton? Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-12-06 13:50:21 Hej Fredrik! Jag måste nog erkänna att jag har blivit lite väl bortskämd med västkustklara pooldyk i djurparksbassänger. Inget grumligt dyk på väldigt länge... Har heller inte dykt sedan det blev riktigt kallt. Det har tyvärr inte blivit så mycket ens av djurparksbassängdyk heller, på grund av att Bill och Nettan som jag brukar dyka med där har varit i Sudan och Egypten på dyksemester. Dessutom har Kolmården inte behövt hjälp med slamsugning på grund av den minskade algblommningen såhär på höstkvisten. Ha det bra! /L Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-11-28 18:58:01 Hej Fredrik! Hur är det med dig nu för tiden? Dyker du någonting nu? Trevlig första advent och hälsa Jan-Ove! /L Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-11-04 10:27:03 Hittade ni vraket? :-) Skrivet av: Micke Tilja epost |
|
2004-10-14 07:19:43 Hej Fredrik! Hälsa Jan-Ove och ha det så jättebra på västkusten! Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-10-10 20:24:12 Hej Fredrik! Nu är jag hemma igen sedan drygt en vecka, men har haft så mycket annat för mig att jag inte ens hunnit gå ut på dykarna.nu för än nu(!). Jag har den senaste veckan redigerat 5 timmar film ner till 1,45 och det har tagit mig nästan 22 timmar sammanlagt. När jag gör någonting lägger jag ner så mycket arbete jag kan, och speciellt om jag tycker att det är kul. Från koncentrationslägret Auschwitz är mitt starkaste minne gaskammaren där det, i betongväggen, är djupa klösmärken skapade av människofingrar. När jag stod framför väggen och såg revorna kände jag en väldigt obehaglig värklighetskänsla. Att veta att här där jag står har det även stått en annan människa som i ett sista förtvivlat försök, hoppats för sitt liv att det ska gå att klösa sig ut innan hon drog sitt sista andetag. Hur desperat är man inte om man försökt klösa sig ut genom betongväggen?! Med största möjliga sannolikhet dog personen i fråga strax efter den föreställda bilden. Bara det ger mig rysningar. Nu är jag i alla fall hemma. Kommer du till Largen på lördag? Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-10-08 08:31:06 Tackar för svaret! MVH Pär Ahlgren Skrivet av: Pär Ahlgren epost |
|
2004-10-03 19:09:25 Tja Fredrik Vi funderar på Resarövraket igen på onsdag, ska ni med? Ska försöka ha batterier så vi kan ta oss hem åxå........ /Håkan Skrivet av: Håkan Wiking epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

