FREDRIK LILJAS GÄSTBOK skriv inläggsida 6 av 7. Totalt 65 inlägg.
|
2004-09-24 22:18:00 Hej Fredrik! Det var en ganska bra jämförelse du gjorde. Världkrigs-uppsatserna och dykplaneringen har något gemensamt. Det är min rädlsa för att göra fel vid tester och prov. Jag gör mitt allra bästa, och det blir väl ibland överambitiöst. Men, det ÄR faktiskt en jobbig klass, nian. Tyckte inte du det? Vilken linje går du? Eller har du gått ut? Om vi inte hörs igen innan jag åker så ha det bra! Jag hör av mig om jag hittar internet där nere. /Lia Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-09-23 21:42:13 Hej Fredrik! Hur är det med dig? Jag har det superstressigt i skolan. Vi åker till Polen om två dagar. Kommer inte kunna dyka på två veckor och det känns jättekonstigt! Är du också sugen på att åka till Brådjupet? Ha det bra! /Lia Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-09-01 14:38:02 Jag fick CD skivorna igår. Tackar så mycket! Det blev faktiskt några bra bilder, om än ganska många som inte blev helt lyckade.. Nu har hösten nått norrland och jag jobbar 8-14h om dagen. Det blir inte mycket tid över till annat just nu. Men förra veckan så kom jag i alla fall iväg till Norge. Det var helt ok, speciellt nattdyken. Men det går inte att jämföra med Narvik... Skrivet av: Stefan Löfgren epost |
|
2004-08-23 06:58:44 Hej Fredrik! Ja, det går bra för mig. Just nu känner jag mig ite förkyld, men annars OK. NITROX-kursen blev uppskjuten till den 2/9. Ska gå den då. Jag dök i förrgår med Bill och Nettan i Räfsnäs, Kapellskär. (De om var med till Narvik)Då testade jag nya utrustningen och 12-liters tuberna känns för klumpiga. Annars fungerade allt bra. Jag såg en liten simpa och några konstiga "gråsuggor", typ 5 cm långa...? Kul var det i alla fall. Vi hörs! Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-08-17 08:58:29 Det låter toppen. På torsdag så drar jag förhoppningsvis till Norge för några dagars dykning med några ifrån regementet. Det suger i dyktarmen.. Skrivet av: Stefan Löfgren epost |
|
2004-08-14 15:52:07 Hej Fredrik! Ja, nu har jag bokat in mig på Nitrox-kursen den 24/8. Jag har varit och reserverat utrustning som jag köper på måndag. Frågan är när jag ska gå advanced... =) Titta gärna på bilderna från Brådjupet - det var så kul som det ser ut! He, he... Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-08-08 12:25:52 Hej... Ja, jag tror att jag ska gå Nitrox-kursen, men måste ta reda på när den är. Det kanske är i nästa vecka...? När jag har gått den känns det som om jag har större möjligheter att dyka mer. Vi får se hur det blir MVH Lia Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-08-07 10:46:16 Hej på dig Fredrik! Hur är det med dig? Det är så tomt nu när kursen är över tycker jag, har liksom ingenting att göra... Skrivet av: Alexia Askelöf epost |
|
2004-07-30 20:27:46 Tjena Fredrik! Jag var förbi på Åkersberga dykskola i går och om det blir en resa till Åland så ska jag försöka komma med. Jag tittade på ett nytt paket och det vattnas i munnen, ska försöka bli av med det "gamla" först.. Om du har lust så får du gärna slicka en cd med bilderna ifrån Narviks resan till Arvidsjaur Stefan Löfgren Västlundsvägen 45C 1tr 933 32 Arvidsjaur Det vore kul att ha alla bilder.. Hälsa farsan och Niklas //Dyk väl Skrivet av: Stefan Löfgren epost |
|
2004-06-13 17:51:00 jao du är det något på g i helgen eller ska du vara torr? Skrivet av: Jimmy Wiking epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

