FREDRIK LILJAS GÄSTBOK skriv inläggsida 7 av 7. Totalt 65 inlägg.
|
2004-06-11 08:34:00 nepp jag ska jobba då så jag ska skippa det sen känner jag att jag vill ta min tek kurs först så jag känner mej säker själv. Skrivet av: Jimmy Wiking epost |
|
2004-05-14 13:22:00 tja tja hörö du jag hade tänkt höra om det är något dyk på g tills i helgen? är jävligt sugen på att dyka.. ha re Skrivet av: Jimmy Wiking epost |
|
|
2004-05-04 15:53:00 Online e du också. :) Skrivet av: Erik Lanner epost |
|
|
2004-05-04 15:50:00 Tjena kompis.. Nu är jag nästan en riktig dykare, krävs bara ett AOWD, så kan vi leka på riktigt. :P ha de gött Skrivet av: Erik Lanner epost |
|
2004-04-27 23:18:00 tja fredrik läget? tänkte höra om det är något dyk på G eller? MVH jimmy Skrivet av: Jimmy Wiking epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7

