Gästbok FREDRIK LILJAS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 7 av 7.      Totalt 65 inlägg.

2004-06-11 08:34:00
nepp jag ska jobba då så jag ska skippa det sen känner jag att jag vill ta min tek kurs först så jag känner mej säker själv.

Skrivet av: Jimmy Wiking epost 

2004-05-14 13:22:00
tja tja hörö du jag hade tänkt höra om det är något dyk på g tills i helgen? är jävligt sugen på att dyka..

ha re

Skrivet av: Jimmy Wiking epost 

Foto saknas
2004-05-04 15:53:00
Online e du också. :)


Skrivet av: Erik Lanner epost 

Foto saknas
2004-05-04 15:50:00
Tjena kompis.. Nu är jag nästan en riktig dykare, krävs bara ett AOWD, så kan vi leka på riktigt. :P ha de gött

Skrivet av: Erik Lanner epost 

2004-04-27 23:18:00
tja fredrik
läget?
tänkte höra om det är något dyk på G eller?

MVH jimmy

Skrivet av: Jimmy Wiking epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7