Gästbok PER HARALDSSONS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 1 av 7.      Totalt 69 inlägg.

2010-05-20 05:55:40
Tack för svaret, det lutar mer och mer åt en sådan båt.

/Marco

Skrivet av: Marco Pennbrant epost 

2010-05-18 07:27:42
Hej Per,

Jag surfade runt och kollade efter dykbåtar och råkade stöta på ditt namn och din aluminiumbåt. Jag håller på och letar efter en bra dykbåt och har fastnat för aluminium. Din båt ser riktigt bra ut och jag tänkte bara fråga vad det är för modell och vad du har för motor till den? Jag undrar också hur du har löst problemet med dykstege, det verkar svårt att få tag på.

MVH

Marco Pennbrant

Skrivet av: Marco Pennbrant epost 

2008-07-14 12:09:29
Ja Eldaren är finfin! Åker gärna och dyker henne!

Skrivet av: Linda Haglund epost 

2007-07-12 12:32:51
Hej!

Han Raul kan vara riktigt irriterande ibland, han har dykt väldigt mycket men lyckas fortfarande köra kurser som det går rykten om.

Jag ska kolla upp det i instruktörsmanualen på skolan här i stan snart så kan du få ett ordentligt svar - men mig vetterligen finns det bara krav på instruktör/elev ratio i vattnet, fast jag måste nog kolla upp det för att vara säker.

Skrivet av: Dmitri Gorski epost 

2006-02-20 16:57:01
Kul! Jag hade också glömt det nu!

Skrivet av: Karin Lyberg epost 

2005-10-21 09:39:50
Du får jätte gärna skicka bilderna till mig :-)
Min hotmail adress är kanske ingen höjdare att skicka bilder till... så du får gärna skicka till: Karin.Lyberg@huv.slu.se

Skrivet av: Karin Lyberg epost 

2005-10-17 16:30:59
Hejhej! Kommer ihåg att du tog lite bilder under sjöjungfruträffen.. (som inte ligger på KTH DK hemsida...)
Du råkar inte ha bilderna i datorn och kanske har lust att dela med dig? ;-)

Skrivet av: Karin Lyberg epost 

2005-09-13 13:28:12
Men hejsan! Tack för en trevlig tur i lördags! Kanon bra dykbåt ;-)
Du använder väl den fina rosa tröjan.. :-)


Skrivet av: Karin Lyberg epost 

2005-06-14 13:02:16
Jodå allt är bra. Saknar bara lite mer semester när man ser hur solen skiner ute...... men..men man kan väl inte få allt eller???

Skrivet av: Mattias Morin epost 

2005-06-09 14:44:31
Hej
Ja det hade varit jätte vänligt om du hade velat ta reda på vad det dykcentrat heter, i Jordanien.
Mvh

Jonas

Skrivet av: Jonas Henriksson epost 


1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]