PER HARALDSSONS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 7. Totalt 69 inlägg.
|
2010-05-20 05:55:40 Tack för svaret, det lutar mer och mer åt en sådan båt. /Marco Skrivet av: Marco Pennbrant epost |
|
2010-05-18 07:27:42 Hej Per, Jag surfade runt och kollade efter dykbåtar och råkade stöta på ditt namn och din aluminiumbåt. Jag håller på och letar efter en bra dykbåt och har fastnat för aluminium. Din båt ser riktigt bra ut och jag tänkte bara fråga vad det är för modell och vad du har för motor till den? Jag undrar också hur du har löst problemet med dykstege, det verkar svårt att få tag på. MVH Marco Pennbrant Skrivet av: Marco Pennbrant epost |
|
2008-07-14 12:09:29 Ja Eldaren är finfin! Åker gärna och dyker henne! Skrivet av: Linda Haglund epost |
|
2007-07-12 12:32:51 Hej! Han Raul kan vara riktigt irriterande ibland, han har dykt väldigt mycket men lyckas fortfarande köra kurser som det går rykten om. Jag ska kolla upp det i instruktörsmanualen på skolan här i stan snart så kan du få ett ordentligt svar - men mig vetterligen finns det bara krav på instruktör/elev ratio i vattnet, fast jag måste nog kolla upp det för att vara säker. Skrivet av: Dmitri Gorski epost |
|
2006-02-20 16:57:01 Kul! Jag hade också glömt det nu! Skrivet av: Karin Lyberg epost |
|
2005-10-21 09:39:50 Du får jätte gärna skicka bilderna till mig :-) Min hotmail adress är kanske ingen höjdare att skicka bilder till... så du får gärna skicka till: Karin.Lyberg@huv.slu.se Skrivet av: Karin Lyberg epost |
|
2005-10-17 16:30:59 Hejhej! Kommer ihåg att du tog lite bilder under sjöjungfruträffen.. (som inte ligger på KTH DK hemsida...) Du råkar inte ha bilderna i datorn och kanske har lust att dela med dig? ;-) Skrivet av: Karin Lyberg epost |
|
2005-09-13 13:28:12 Men hejsan! Tack för en trevlig tur i lördags! Kanon bra dykbåt ;-) Du använder väl den fina rosa tröjan.. :-) Skrivet av: Karin Lyberg epost |
|
2005-06-14 13:02:16 Jodå allt är bra. Saknar bara lite mer semester när man ser hur solen skiner ute...... men..men man kan väl inte få allt eller??? Skrivet av: Mattias Morin epost |
|
2005-06-09 14:44:31 Hej Ja det hade varit jätte vänligt om du hade velat ta reda på vad det dykcentrat heter, i Jordanien. Mvh Jonas Skrivet av: Jonas Henriksson epost |
1 2 3 4 5 6 7 [Nästa »]

