NICK BONNEDAHLS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 5. Totalt 44 inlägg.
|
2011-07-10 22:06:05 Tjenare Nick, Jag hade med en dykare på båten idag som hade gått kurs för dig. Han var full av beundran och mycket nöjd med sin utbildning och dig som instruktör. Sådant är alltid roligt att föra vidare. :-) /Tomas Skrivet av: Tomas Persson epost |
|
2011-02-28 19:11:29 Tack för att du kommenterade min recension av "The Art of Diving". Uppskattar att det kommer fler kommentarer som kompletterar mina åsikter. MVH Pär Ahlgren Skrivet av: Pär Ahlgren epost |
|
2009-01-09 09:22:04 Tjenare! Jag skickade kompis till Scandinavian Scuubadoo i Phuket. Han gjorde sin AI ett par veckor innan han reste till Thailand, gjorde IDC direkt och sedan IE! http://scuubadoo.com/ Kolla med Kristoffer, vad han tyckte! www.coffe.se God Fortsättning Lars Henriksson-Kruse Skrivet av: Lars Henriksson-Kruse epost |
|
2008-11-04 09:38:57 Jodå, allt går bra. Var nere och gjorde ett par dyk på VK i oktober. Annars ligger man lågt nu när vintern börjar göra sig påmind. Happy turtle allså, det låter ju jävligt bra. ser loggan framför mig. Har turisterna börja rulla in eller.? Skrivet av: Oskar Sjögren epost |
|
2008-10-31 23:02:28 Tja din rackare, hur e läget. Skrivet av: Oskar Sjögren epost |
|
2008-10-27 14:58:34 Hej Nick, hur är läget? Jag tänkte kolla med dig om ni kom igång med flygningen sen? Vad kostar det att prova på respektive gå kurs? Skrivet av: Mikael Björnelund epost |
|
2008-07-18 20:21:23 Tjena Nick. Jo det med att det kan dli beroendeframkallande det har du rätt i. Antigen älskar man det eller inte och jag är fast och jag älskar det. Tack för ditt svar och ha det gött. /Eric Skrivet av: Eric Linders epost |
|
2008-07-17 23:45:47 Hej Nick. Skall gå en UV-foto kurs i september tillsammans med Stefan Beskow,tycker du att det hade varit O.K om man hade tagit med sig lite av egna bilder för att visa vad man gör rätt eller fel på en av dina kurser,så att du lättare kan se vad som kan bli bättre och vad som man behöver justera.Tacksam för ett svar från en fotofantast(rooki). MVH Eric Skrivet av: Eric Linders epost |
|
|
2008-01-19 15:27:45 Tjenare Nick, Skriver till dig eftersom jag ser att du har ett företag som håller på med uv video i Thailand. Jag är precis ny på området o sticker ner till Thailand om 1,5 vecka och skulle vilja ställa två frågor till dig. Jag kör en JVC GZ-HD7E i ett ikelite hus, är det nödvändigt med extern belysning i Thailand? Samt, finns det företag i Phuket eller kringområden som säljer uv belysning, är det prisvärt? Skrivet av: Mattias S epost |
|
2007-12-07 06:19:40 Hej Nick. Såg ditt inlägg i forumet. Du skriver, hjälpa till med det praktiska. Hur är tanken med arbetet? Bor just nu i Sydney men kommer eventuellt flyga till Bangkok i tidiga januari. Dock sneglat lite på andra ställen mest pga av visumreglerna. Vänliga hälsningar, Andreas Skrivet av: Andreas Persson epost |
1 2 3 4 5 [Nästa »]

