JOHN ASPENDALS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 4. Totalt 36 inlägg.
|
2010-03-03 21:02:34 Hehe, valhaj o valhaj, den var nog inte fullvuxen ens :-) Hänger gärna på till Kallis! Hoppas ännu på att få se min första torsk! Skrivet av: Thomas Lavergren epost |
|
2009-03-22 18:09:54 Vi ses om en vecka på andra sidan jordklotet:). Hoppas på en trevlig "liten" flygtur för er och barnen. Mvh, Malin Skrivet av: Malin Swärd epost |
|
2009-01-12 20:05:40 Tja! Nu har jag din låda för avhämtning. /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-11-05 20:03:16 Dom som än så länge är på för lördag är: Per, Johan, Niklas, Anders & Osten. (dom sista fyra funderar på mixdyk, beror på om vi får tag i någon till så att inte Per blir ensam) /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-11-03 19:57:55 Tjena! Fan vilket fint väder det har varit idag! Man blir ju sjukt dyksugen! Enligt SMHI så verkar vindarna vara på dykabstinensfyllda Digerdykares sida denna vecka, ska vi försöka hoppa i vattnet på lördag? (detta är skickat till Tjappe, Per, Niklas, Anders, Osten) /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-10-08 09:44:53 DU, stå på land?! Det tror jag inte kommer att hända. Du har ju kompisar och andra dyksällskap som ställer upp för dig i nödlägen så att du kommer vattnet :) Jag tycker att du ska utöka din erfarenhet åh testa min torrdräkt också under ett dyk ;). När du har gjort det och klarat dig torrskodd så har du kvalificerat dig in i SSDF´s styrelse.............men du måste visa att du är duktig då att dyka med mellanlina också;). Ha det gott! Skrivet av: Malin Swärd epost |
|
2008-10-07 18:34:36 Hehehe, jag tycker att det var en vackert beskriven dag på diger! (nr 245) Väl mött nästa gång. Då kanske jag skall ha extrafenor med mig? Skrivet av: Per Berg epost |
|
2008-10-06 19:30:20 ha ha ha, klockren logg (nr245) :-) /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-10-05 19:27:52 Tja Techdykarn! se nu till att logga Casperdyket :-) /JK Skrivet av: Johan Karlsson epost |
|
2008-09-19 18:17:56 Hoppas att Olivia och Melvin har återhämtat sig efter sammankomsten med den hemska tanten tidigare idag:) Skrivet av: Malin Swärd epost |
1 2 3 4 [Nästa »]

