Gästbok THOMMY HELLQVISTS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 1 av 2.      Totalt 16 inlägg.

Foto saknas
2007-10-17 13:22:54
Huj!

Det var som Faan!
Då bor du ju nästan granne med Tim. Hinner du dyka någe där då? Jag har själv inte dragit på mig dräkten på ett år! Man får skämmes. Jobbar för mycket.
Men det ska väll bli ändring på det snart!!

Så nu levs livet i Norges tecken. Ja man säger ju. Norske piger puler bäst!!!

Skrivet av: Jonas Pettersson epost 

2007-01-27 13:00:10
tjena! jajemen här är man på dykarna . jag är inte så ofta på apan numera..

Skrivet av: Linnéa Lilo epost 

2006-04-24 11:47:52
Tjena igen (två år senare) i sommar blir det besök i vännäs! Dykning står på menyn. Var ska man dyka? Har du lite tips, kan ju lätt åka till Ume med omgivning om det finns trevliga dyk :)
Hur känner du Beming?
/ Lina

Skrivet av: Lina Nordlund epost 

Foto saknas
2005-08-14 17:06:26
Tjenare. Jo, min syster bodde i vännäsby ett tag.

Skrivet av: Angelica Bäckström epost 

Foto saknas
2005-01-13 11:46:34
Tack för fina bilder! Jag har skickat dom till halva sverige...
Vi hörs

Skrivet av: Camilla Johansson epost 

Foto saknas
2005-01-09 14:05:30
Nej, har inte köpt nåt än.. men snart så..
Jag vill dyka nu!!

Skrivet av: Camilla Johansson epost 

Foto saknas
2005-01-06 17:38:43
Nej, har inte dykt nåt mer..Har du?
Funderar på Norge där i början på maj, det lär ju vara bra..

Skrivet av: Camilla Johansson epost 

Foto saknas
2005-01-04 08:38:17
Tjena! Nu har även jag hittat hit :o) Hoppas allt är bra med dig! Ska du tillbaka till Dahab din räv.. jag vill oxå!!
//C

Skrivet av: Camilla Johansson epost 

2004-11-12 15:41:38
Tjena!

Är du i stan nån gång eller?? Slå en pling om du kommer in.

Patrik

Skrivet av: Patrik Hokkanen epost 

2004-05-14 14:30:00
hälsa han ! eller har du glömt bort de ?

Skrivet av: Johan Beming epost 


1 2 [Nästa »]