THOMMY HELLQVISTS GÄSTBOK skriv inläggsida 1 av 2. Totalt 16 inlägg.
|
|
2007-10-17 13:22:54 Huj! Det var som Faan! Då bor du ju nästan granne med Tim. Hinner du dyka någe där då? Jag har själv inte dragit på mig dräkten på ett år! Man får skämmes. Jobbar för mycket. Men det ska väll bli ändring på det snart!! Så nu levs livet i Norges tecken. Ja man säger ju. Norske piger puler bäst!!! Skrivet av: Jonas Pettersson epost |
|
2007-01-27 13:00:10 tjena! jajemen här är man på dykarna . jag är inte så ofta på apan numera.. Skrivet av: Linnéa Lilo epost |
|
2006-04-24 11:47:52 Tjena igen (två år senare) i sommar blir det besök i vännäs! Dykning står på menyn. Var ska man dyka? Har du lite tips, kan ju lätt åka till Ume med omgivning om det finns trevliga dyk :) Hur känner du Beming? / Lina Skrivet av: Lina Nordlund epost |
|
|
2005-08-14 17:06:26 Tjenare. Jo, min syster bodde i vännäsby ett tag. Skrivet av: Angelica Bäckström epost |
|
|
2005-01-13 11:46:34 Tack för fina bilder! Jag har skickat dom till halva sverige... Vi hörs Skrivet av: Camilla Johansson epost |
|
|
2005-01-09 14:05:30 Nej, har inte köpt nåt än.. men snart så.. Jag vill dyka nu!! Skrivet av: Camilla Johansson epost |
|
|
2005-01-06 17:38:43 Nej, har inte dykt nåt mer..Har du? Funderar på Norge där i början på maj, det lär ju vara bra.. Skrivet av: Camilla Johansson epost |
|
|
2005-01-04 08:38:17 Tjena! Nu har även jag hittat hit :o) Hoppas allt är bra med dig! Ska du tillbaka till Dahab din räv.. jag vill oxå!! //C Skrivet av: Camilla Johansson epost |
|
2004-11-12 15:41:38 Tjena! Är du i stan nån gång eller?? Slå en pling om du kommer in. Patrik Skrivet av: Patrik Hokkanen epost |
|
2004-05-14 14:30:00 hälsa han ! eller har du glömt bort de ? Skrivet av: Johan Beming epost |
1 2 [Nästa »]

