JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 10 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2004-08-13 11:38:10 Hej Joel! Har inte varit ute än. Har titta på dina bilder, fina. Är det någon som har identifierat "kackelackan"? Hälsningar Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2004-08-08 00:00:33 Ursch va bra bilder Joel. Klart att det är enkelt med en sån "billig" kamera. hmhmhmmmmm ;-) //Ulf N Divemaster Skrivet av: Ulf Nilsson epost |
|
|
2004-08-02 13:55:15 Har blivit lite bättre i förkylningen nu, kanske man ska prova 25 meters tricket ;-) Hur många är ni som ska gå Advance ? ... Tänkte bara att man kanske kan åka med ut när ni ska göra Djupdyket i havet, om nu bihålorna är som de ska !? Skrivet av: Pelle Eriksson epost |
|
2004-07-27 13:05:50 Att jobba i Thailand kan vara mkt stor skillnad fran stalle till stalle hur det ar... Alla stallen har sina rutiner och scheman. Men att jobba pa PP eller KOh Mook ar mkt trevligt. Det ar dykning man sysslar med, inte fylla tankar eller serva reggar... Lon ar alltid kommision och den brukar ligga pa en 20-30% av kurskostnaden. Sa en snitt instruktor pa PP ligger nog runt en 45 000 - 50 000 Baht/ manad under hogsasong, med vissa mander da man tjana lite mer. Boende ar ocksa stor skillnad pa, om man bor pa o eller fastland, o ar mkt dyrare. Pa PP sa far du rakna med c:a 10 000 per manad. Och rakna med att det ar intreuktor som galler, som DM kan du fa jobb men det ar mkt svarare och du tjanar mindre. Peter Skrivet av: Peter Ram epost |
|
|
2004-07-26 14:30:06 Tjena Joel ! Får man sno kortet du knäppte på mig nere i Smögen. ...Tänkte att man kanske ska lägga upp det här på dykarna så de vet hur jag ser ut i "grönsakssoppa" :-) Har inte gjort några dyk de senaste dagarna trots fint väder.... Har dragit på sig en snygg sommarförkylning med 20 kg snor i bihålorna ( Man kan hålla sig för skratt ) *snörvel* / Pelle Skrivet av: Pelle Eriksson epost |
|
2004-07-22 15:08:04 För 20-30 tusen kan man köpa kompressorer med låg kapacitet ( ca 80-100 liter/ min), vissa företag får även in begagnade maskiner med jämna mellanrum i den prisklassen. Innan Ni bestämmer er för fabrikat så kolla även möjligheten för att få maskinen servad, reservdelar, filterpriser etc. Den billiga kompressorn kan snabbt bli en dyr affär om man har otur. Det är tyvärr som med mycket annat, man får vad man betalar för ... Hur som helst, Lycka till o hör av dig om det är något Ni undrar över ... Nicke Skrivet av: Niklas Adielson epost |
|
|
2004-07-14 09:59:55 Tja, Var visst ett tag sedan jag var in på dykarna. Har inte dykt speciellt mycket. Sist jag dök var jag ner i ett pumphus i bäckområdet :-) Lite ovanligt dyk kan man säga. 1,60 djupt och sikt på 1cm. Har ni något dyk på g? //Micke Skrivet av: Michael Fahlström epost |
|
2004-07-07 09:41:59 Tja nån ide på var vi ska dyka på fredag?? Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-06-30 08:52:00 Huj. Snackade med Christer igår angående kursen. Den blir nån gång i augusti. Var svårt att få helgerna att gå ihop. Nån som inte kunde hela tiden. Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-06-29 08:55:00 Tja fått tag på Christer angående advanced kursen??? Skrivet av: Henric Olsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

