Gästbok JOEL KRINGS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 2 av 13.      Totalt 122 inlägg.

2006-08-03 21:10:13
Du har väl inte glömt vad du skulle kolla upp?
- O-ringar, art-nr och pris
- Djupkarta + tips om sjön

Ska vi försöka åka dit i helgen om Sven inte ska dricka öl hela tiden?

/Micke

Skrivet av: Michael Jonsson epost 

2006-07-14 18:38:16
Kolla Sven''s gästbok.
Kanske vore en sjö att prova?

Skrivet av: Michael Jonsson epost 

2006-06-05 10:51:11
Jag tar lika längd som dig

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2006-06-02 09:47:01
Tja. Ska ni åka till silvberg den här helgen? Eller väntar ni till nästa helg då jag kommer hem? Har du kapat något rör åt mig å micke än då? Inte för att det är någon brådska...

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2006-05-16 15:05:51
Snygg lampa Joel! Men var fick du vinaren ifrån? Har du kommit på bättre tankar eller?

mvh Lennart.

PS Vi tar väl vin till maten I Norge.

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2006-05-07 20:38:42
Eller så tar du typ en
http://www.modellhobby.com/prod_show.asp?code_no=G6414
som verkar klara 12V och 220V.

Jag har ett 324-paket stående här som gärna skulle vilja följa med till Gävle på provtryckning. När skulle du åka dit?

/Micke

Skrivet av: Michael Jonsson epost 

2006-05-03 06:39:13
Tja... Har du sett den här länken på dyklampan??
http://homemadedivelamp.blogspot.com/

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2006-04-29 21:54:06
Tja. Har lagt ut bilder från Höle idag på min sida om du vill kolla...

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2006-04-19 07:02:02
Hej Joel!
Åker till Christer idag med min flaska.

mvh Lennart

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2006-04-18 21:39:12
Hej !
Mycket snyggt lampbygge !

/Lelle

Skrivet av: Lelle Malmström epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]