JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 2 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2006-08-03 21:10:13 Du har väl inte glömt vad du skulle kolla upp? - O-ringar, art-nr och pris - Djupkarta + tips om sjön Ska vi försöka åka dit i helgen om Sven inte ska dricka öl hela tiden? /Micke Skrivet av: Michael Jonsson epost |
|
2006-07-14 18:38:16 Kolla Sven''s gästbok. Kanske vore en sjö att prova? Skrivet av: Michael Jonsson epost |
|
2006-06-05 10:51:11 Jag tar lika längd som dig Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2006-06-02 09:47:01 Tja. Ska ni åka till silvberg den här helgen? Eller väntar ni till nästa helg då jag kommer hem? Har du kapat något rör åt mig å micke än då? Inte för att det är någon brådska... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2006-05-16 15:05:51 Snygg lampa Joel! Men var fick du vinaren ifrån? Har du kommit på bättre tankar eller? mvh Lennart. PS Vi tar väl vin till maten I Norge. Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2006-05-07 20:38:42 Eller så tar du typ en http://www.modellhobby.com/prod_show.asp?code_no=G6414 som verkar klara 12V och 220V. Jag har ett 324-paket stående här som gärna skulle vilja följa med till Gävle på provtryckning. När skulle du åka dit? /Micke Skrivet av: Michael Jonsson epost |
|
2006-05-03 06:39:13 Tja... Har du sett den här länken på dyklampan?? http://homemadedivelamp.blogspot.com/ Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2006-04-29 21:54:06 Tja. Har lagt ut bilder från Höle idag på min sida om du vill kolla... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2006-04-19 07:02:02 Hej Joel! Åker till Christer idag med min flaska. mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2006-04-18 21:39:12 Hej ! Mycket snyggt lampbygge ! /Lelle Skrivet av: Lelle Malmström epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

