JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 3 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
|
2006-04-08 17:03:08 Hejsan, Kolla även denna sida för batterier http://www.batt-mann.de/ Joel: Du har fått svar på dykarna.nu se tex http://www.mft.nu/laddare/orbit.htm#301 /Micke Skrivet av: Sven Sandström epost |
|
2006-04-07 15:24:27 Hej, vill man vara rädd om batterier så kostar en bra laddare med övervakningsfunkt. en del. Kolla i RC-butiker (radiostyrda hobby butiker). Mitt batteripack är på 4,5Ah med 12st AA 5/4AF sanyo. Brukar undvika snabbladdning med 4A (endast i nödfall) då det sliter mkt. på mina små, känsliga batterier. Istället laddar jag med 0,4A (1/10 av batteriets kapacitet). All detta och lite till kan man ställa in på de dyrare laddare. Lycka till /Ludde Skrivet av: Ludek Hendrych epost |
|
|
2006-04-07 14:51:42 Dom har byt modell men kolla på maskot.no eller elfa. Hilti laddaren fick jag tag på genom mitt jobb så dom är inte lätta att få tag på. Ett litet råd köp inte 9 ampers batterierna från kjell&co för dom avger gas när dom börjar bli tomma med risk att det kan bli läcka i cannistern om man inte sätter in övertryckventil Skrivet av: Carl Öhrström epost |
|
|
2006-04-05 17:42:55 Hej angånde laddare, hilti laddaren får man nog vända sig till en återförsäljare plus man behöver två stycken sensorer som känner av värmen som är kopplad till den. den laddar variabelt går på cirka 3 timmar med ett 9 ampers batteri den anpasar sig automatiskt efter batteri pak från 7,2-24 volt, annars finns mascot laddare 16,8 volt med övervakning på 1,3 amper. Recomenderar ett helt batteripak mindre som kan fela. mvh Calle Skrivet av: Carl Öhrström epost |
|
|
2006-03-31 22:10:07 tja! har det löst sig med tryckningarna? Skrivet av: Robert Uusirantanen epost |
|
|
2006-03-25 08:11:30 Jag har inte hittat något foto som duger så det är nog svårt att känna igen någon med bara namnet . Jag tog ow-kursen i maj 2005 .Jag tror jag hadde en en släkting till dig som par kamrat .Hadde en dörg med mig som också tog cert. Du var med och fotade oss på uppdyket. Skrivet av: Kjell-Åke Nilsson epost |
|
|
2006-03-21 18:24:08 Hej Joel vet du hur många av edsby grabbarna som ska gå aow-kurs hos christer i början på maj! mvh/Kjell-Åke Nilsson Skrivet av: Kjell-Åke Nilsson epost |
|
2006-03-20 20:54:37 Hej ! Kul att du fick nya ideér om lampbyggeri. /Lelle Skrivet av: Lelle Malmström epost |
|
2006-03-18 17:56:58 Tja. Här har du lampskolan i 4 delar på Baggbodykarna. http://www.baggbodykarna.org/article.cgi?sid=80 Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2006-03-18 08:01:08 Kolla in den här länken så kan du lära dig photoshops funktioner. Ladda hem filmen "A Photoshop Reference: Essential Adjustment Layers" så får du lära dig de bästa funktionerna för redigering av bilderna. Filmen hittar du under video tutorials. http://www.radiantvista.com Skrivet av: Henric Olsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

